abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:25:00 #201
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_52634606
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Koffiewekker koffie is lekkerder dan senseo
That's the mindset probably...
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_52634902
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef MadSteven het volgende:
Zou ik ook nog even mijn verslagen hier posten of is op 3voor12 forum wel genoeg?
Doe eens gek.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_52635183
Lowlands.... heerlijk!
Heb er alleen wel een vreselijk verkoudheid / griep aan overgehouden.... maarja... ben dan ook wel voluit gegaan!

Dit was toch ook gewoon de mooiste??
http://prinsessentent-lowlands.hyves.nl/
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:41:01 #204
187854 MadSteven
pi_52635190
Nou, eens kijken waar die copy paste toets zit.. Moment
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:42:34 #205
187854 MadSteven
pi_52635243
Verslag van een einzelganger:

Vrijdag na wat geneuzel met een pinautomaat en een stortbui was ik wakker genoeg om een t-shirt aan te schaffen. Tja, kijk, tot 14:00 speelt er nog geen band op het terrein, dus daarom.

Enfin, op het menu van de dag stond als voorgerecht Alamo Race Track - bekender in het buitenland dan in Nederland. In de India. Zoals ik al eerder poste, als je me zoekt ben ik in de India en die stelling bleek later weliswaar uitgebreid te zijn naar "of Lima", het is desondanks de waarheid gebleken. Heel veel van Alamo Race Track is er niet in mijn hoofd blijven hangen, wel dat ik het uitgezeten heb, dus ik zal het wel goed gevonden hebben :lol: Oh, en ik stond er met het hele groepje dat na verloop van tijd wegging en ik bleef met een vriendin staan waarmee ik dan weer naar afloop naar Jack Penate liep. Kennelijk was het eerste concert in de Lima al feest. Mooi zo, dat hoort. :up:

Samen binnengelopen in de Bravo - dat overigens op een steenworp afstand van zowel de India als Lima is - waar Just Jack aan het rappen was. Ik krijg steeds meer het idee dat die jongen zelf stars in zijn eyes heeft, als ik eerlijk ben... Toen stond er een afspraak om 15:30 bij de Grolsch vor de Mad Caddies hergroepering, maar ik moest the Rakes nog even zien in - je raad het al - de India. Enfin, daarna: retreat en naar de Mad Caddies dus. Waar ik tussen de buien in naartoe liep maar vrolijk achterlangs de Grolsch door de regen huppelend het rechterkant van het podium bereikte. Heb de Caddies al eerder live gezien... :up:

Tot de conclusie gekomen dat ik om 17:00 al heel wat goeds had gezien en beseffende dat je daarom naar Lowlands ging ben ik wat eten en een sweatshirt gaan halen, denk ik, om vervolgens Calvin Harris te zien in de X-Ray. Volgend jaar in de Bravo?!?

Gelopen naar de India om Jamie T te zien. Leuk. Toen feest gevierd met Hayseed Dixie in de Lima, Mika in de Bravo en na wat gechill in het Limagebied met de klanken van Bonde Do Rolé op de achtergrond na verloop van tijd Basement Jaxx vergezeld in het feestgedruis :up:

Vervolgens iets met chilllen, Lima, pannenkoek, A reggae Bomb, het besef dat we geen zin hadden in Noisia, het Lowlandscafé ook best geinig kon zijn en toen: slapies doen op een christelijk tijdstip a 1:30 of zo. Ik was moe?

Flight 15, day 1: Everybody's gonna love today!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:44:05 #206
187854 MadSteven
pi_52635287

Zaterdag de groep die alweer ge-taichit en gejumpt had gevonden om te beseffen dat ik toch liever Melomaniacs wou zien dan C-Mon & Kypski. Dus ik naar de India en dat staat me nog goed bij, ja. Zijn [een andere forumlid daar] en ik het ergens over eens in ieder geval :lol:

Deze dag wél een of twee concerten in de Alpha meegemaakt. Beginnende met... Games In Concert. Genieten. Nou ja, ik heb dan ook regelmatig een gamesoundtrack op mijn mp3-speler ennuh... :erm: Dus stond ik zowaar zelfs mee te zingen op zijn tijd met het koor :lol:

Enfin, na enige groepsvertraging - u kent dat wel - toch de Golf eh... Grommelsch eh... Grolsch op een aardig tijdstip bereikt en The Rifles gezien. Ik vind die sponsoring nog steeds niks trouwens. Moeten ze eens iets op verzinnen. Give us back the freaking Golf, man! Nou ja, naar een niet al te indrukwekkend, maar desondanks goed optreden van the Rifles naar de India gelopen waar Moke net bezig was - of net niet, dat weet ik effe niet meer.

Iets met chillen, bier, Lima, veel zon en de klanken van The Black Seeds op de achtergrond. Op de een of andere manier nog "te laat" bij Turbonegro aangekomen. Hoewel, zo indrukwekkend was dat nou ook weer niet en achteraf gezien had ik misschien beter Reverend And The Makers in de India uit kunnen checken.... zei de jongen die vijf jaar geleden iedere zoveel maanden een punkrockconcert bezocht.

Weer terug richting de India voor Little Cow waar ik het publiek van de Balkan Beatz al zag staan . Leuk. M'n broeg ging uit zijn dak bij het optreden van The View in de India. Ik vond het ook erg leuk, moet ik toegeven :lol:

Ik kan me niet herinneren dat ik terug naar de camping ben gelopen, dus ik zal na The View wel wat eten gehaald hebben. Toen naar de Bravo waar Joost van Bellen al wat plaatjes aan het draaien was en toen CSS los ging. Dat ik later een ceedeetje van de Brazilaanse babes (nou ja) heb gekocht moet genoeg zeggen.
quote:
[message=756593,noline]Tutje schreef op 20 augustus 2007 @ 16:11[/message]:
er staat nix in over interpol :protest:
Interpol gemist, omdat we een beetje optijd wouden zijn voor Kaiser Chiefs in de Alpha. En dat was fantastisch! Wel raar dat ik hun eerste album al een half jaar voordat ze voor het eerst op Lowlands stonden (2005) had en er nu een gigantische hoeveelheid mensen rond en in de Alpha stonden. Zal wel een vaag voorgevoel gehad hebben?

Achteraf gezien vooral Interpol ook gemist omdat mijn broer dat "niks vind" - hij kent er niks van, dat ook, maar ja, breng dat een steenbok aan zijn hoofd. Jammer, maar helaas.

Goed, vervolgens iets met terug naar de camping, 90's now, pannenkoek, Balkan Beats en toen: slapies doen op een iets minder christelijk tijdstip á 2:30 of zo.

Flight 15, day 2: Goed begonnen en goed geeďndigd. Volgend jaar beter !
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:45:27 #207
187854 MadSteven
pi_52635345

Zondag wakker gemaakt door The Enemy. Tijdens hun optreden mezelf aangekleed en zo. Wat is het toch fijn om op camping 2 te wonen . Toen wat rondgestruimd bij Serious Politics waar ik gratis wat water kreeg. Fijn. Stonden ook de stellingen op, maar ik moest toch echt even naar de ceedeeshop.

Ik ben ergens tot de conclusie gekomen dat ik het ook dit jaar vervelend vond dat niet lekker simpel Stardish er stond met broodjes ham en kaas, maar nee, doodleuk LaPlace met hun psuedo-deluxe broodjes. Alsof ik op een (bijna) lege maag zin heb in een stokbrood krabsalade... Nee, dan maar een rond broodje ham-kaas met bieslook bij de "Tosti" stand halen? Kriebelde ook, maar goed. Oh for the days dat ik met een broodje ham ontbijtte nadat ik het festival terrein opliep... :lol:

De vriendin van mijn broer was zo aardig om mijn ceedees in mijn tent te mikken zodat ik New Young Pony Club in de Bravo kon gaan bekijken. Toch zelf eens een keer zo'n ding ergens vandaan halen. Een vriendin bedoel ik :clown: Enfin, ik vond de Melomaniacs beter dan de New Young Pony Club. Hoewel, het kan ook de toestand waarin ik verkeerde geweest zijn. Hoe dan ook, het was zeker niet slecht.

T-shirt gehaald en naar de Chatham County Line gelopen in de Lima. Via Orishas (Bravo) naar The Answer gelopen in de India. Het concert van de dag?!? Nou, in ieder geval van de middag als je het mij vraagt! Dat betekent dat ik The Shins gemist had, maar ach, ik zei het al van te voren: The Shins is goed als je een kater hebt, en The Answer... Nou ik had dus geen kater .

UNKLE met de groep in de Bravo uitgecheckt. Vaag. Vast niet vager dan Coco Rosie die op dat moment in de Juliet stonden, zie ik, maar goed... Goed vaag, dat wel. Maar goed desondanks. De groep wou Nine Inch Nails zien. Begrijp me goed, ik vind het ook een goede band, maar... The Pigeon Detectives stonden in de India. Sorry, dan kom ik wel iets later . Ja, dat vond ik goed, ja.

En toen begonnen de echte problemen.... Ik ben dus naar Trent en zijn band gelopen (stonden opvallend veel mensen met een Motörhead t-shirt al gereed) en van daaruit net voor het einde naar de Alpha gelopen. Sonic Youth gezien :up:, iets voor het einde weggelopen om wat van Goose mee te pikken. Dat werd een nummer of twee. Jammer, maar helaas. Misschien beter Enter Shikari eens uit kunnen checken. Nou ja.

Motörhead's laatste nummers zoals gepland meegepikt. The ace of spades, the ace of spades! Wat een gitarist, wat een drummer, wat een Lemmy. Toen besloten mijn benen te laten rusten naast het Alpha terwijl ik Arcade Fire bekeek/beluisterde. Klaxons ging toch niet door, dat scheelt. Naar Pronghorn gelopen in de Lima om in de feeststemming te blijven. The Ace of spades, the ace of spades! Na afloop al Get Down en I see you baby gehoord en dus toch maar naar Groove Armada gelopen. Waar het gigantisch druk was. De Bravo moet volgend jaar echt aan twee kanten open kunnen, prop dat ding in het midden van de wei waar nou die Americano tent / wortel staat of zo! Nou stonden wij net buiten de tent, maar in de Bravo moet het een sauna geweest zijn. Enfin, met dezelfde vriendin als vrijdag nog wat langer gedanst in de Bravo op de platen van Simian Mobile Disco (DJ-set) dan de rest. Vervolgens de rest opgezocht in de Grolsch, waar we weer een andere groep opgezocht hebben en daar ben ik dan weer met die vriendin en haar vriendin tot 3:00 blijven dansen/zingen/springen en zo op de platen van Doesn't Smell Like 90's Now. Sterk staaltje KROQ imiteren, als je het mij vraagt, maar leuk desondanks.

Vervolgens iets met de klanken van de Groovetube, een t-shirt met curry - klinkt best lekker, maar ik zou het niet opeten en toen: slapies doen op een totaal niet christelijk tijdstip a 3:30 of zo.

Flight 15, day 3: Yeaheahea, I, I-I, I'm still alive...
The Ace of Spades! The Ace of Spades!!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:46:48 #208
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52635393
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb je ook Groove Armada toevallig?
Nog niet, maar als ik zo eens op de 3voor12 site kijk zou ik zeggen, wat niet is kan nog komen.

Nu bezig met Simian Mobile Disco.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:54:50 #209
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52635643
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:25 schreef MadSteven het volgende:

[..]

That's the mindset probably...

De koffie op LL was definitely beter dan wat er uit mijn senseomachien komt hoor.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_52635668
De koffie was goed te doen ja
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:01:51 #211
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52635873
Koopt m'n zusje (als je meeleest, hoi. ) zo'n koffiewekker shirt. gebruikt ze die gratis koffie dingen niet.
pi_52636255
Hmm.. had ze wel aan mij kunnen geven, ik hoef dat T-shirt niet zo nodig. Hadden we allebei de halve prijs kunnen betalen Naja, als poetsdoek zal die ook best werken
www.myspace.com/olk2006
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:30:42 #213
187854 MadSteven
pi_52636743
Volgend jaar ook een theewekker?

I'm a legal alien: I'm an Englishman born in Holland

Nou even pseudo-serieus gesproken: Zeeuwen, Hollanders en Engelsen hebben in verband met zeevaart ook wat DNA met elkaar gedeeld en zodoende...
pi_52636922
Of een pizzawekker. Of broodjefrikandelwekker.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:40:49 #215
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637078

Als je naar zo'n grootheid als Patrick Jumpen gaat kijken kan je natuurlijk niet aan komen zetten zonder bandshirt, dus dat hebben we snel even gefixt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:50:18 #216
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637344
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Als je naar zo'n grootheid als Patrick Jumpen gaat kijken kan je natuurlijk niet aan komen zetten zonder bandshirt, dus dat hebben we snel even gefixt.
.

Was 't daar gezellig trouwens?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:52:13 #217
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637392
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

.

Was 't daar gezellig trouwens?
Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooi
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:53:12 #218
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637422
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja ze hadden Dolf Jansen erbij gezet en die liept het allemaal een beetje af te kraken. Was mooi
Hehe, ben niet zo'n fan van Dolf, maar dat lijkt me dan wel weer aardig.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:55:43 #219
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637487
Mja vooral als die Patrick gaat verkondigen dat de Jump van Jeyckyl & Hide op TMF 'nep en homo' is, omdat ze met rechtsvoor ipv linksvoor beginnen, is een Dolf Jansen op het podium natuurlijk een aanwinst.

En iedereen in de tent ook zo van Patrick
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 augustus 2007 @ 23:57:24 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52637524
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

waren jullie dat!? ik heb me kapot gelachen toen jullie met die 8 dozen aankwamen en daarna de broodbolletjes jammer dan de sinaasappelsap op was...
die broodjes kwamen nog verrekte hard aan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:02:25 #221
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637668
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:04:35 #222
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52637720
Ik stond op C3 net voorbij de WC's aan de sloot links.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:10:18 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52637849
ik stond trouwens bij Doesn't smell like 90's now naast de groep met de enorme Friese vlaggen. Ze verzamelde een enorme stapel bekers aan hun vlaggenmast..... en toen ik braaf mn traytje ging inleveren stond ik achter ze toen ze hun enorme voorraad in gingen leveren........ 840 bekers 84 munten

5 mintuen later weer binnen in de Grolsch kwam één van die gasten met bier langs en ons wat aan bieden want ze hadden wat veel besteld
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:12:31 #224
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637899
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stond op C3 net voorbij de WC's aan de sloot links.
Hm, das nog wel een eindje.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:12:50 #225
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52637906
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:
ik stond trouwens bij Doesn't smell like 90's now naast de groep met de enorme Friese vlaggen. Ze verzamelde een enorme stapel bekers aan hun vlaggenmast..... en toen ik braaf mn traytje ging inleveren stond ik achter ze toen ze hun enorme voorraad in gingen leveren........ 840 bekers 84 munten

5 mintuen later weer binnen in de Grolsch kwam één van die gasten met bier langs en ons wat aan bieden want ze hadden wat veel besteld
Kijk op die manier bekers verzamelen is natuurlijk prima, dan schiet 't ook echt op.
pi_52637953
Die lui me die vlag met bekers eraan heb ik ook gedurig voorbij zien lopen ja, vorig jaar ook al
www.myspace.com/olk2006
pi_52637965
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:18:39 #228
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52638049
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
pi_52638059
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
Nee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:22:17 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638117

die ledjes? in de bravo warer weer vet
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:23:04 #231
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_52638132
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:23:45 #232
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52638145
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:25:50 #233
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52638195
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
pi_52638262
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
Nee, want het was een beetje vol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:35:33 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638390
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
dat hebben ze toen alleen gedaan voor de avond met Timo Maas, Darren Emmerson en Tiesto!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:36:20 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638404
quote:
van het optreden heb ik tot nu toe alleen een foto van de zijkant van het podium kennen vinden verder staat Uffie gewoon netjes in mn avatar
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:45:10 #237
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_52638575
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_52638605
quote:
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:51:13 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52638685
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wel een filmpje:
dank u

ik sta waarschijnlijk vlak naast diegene die dit gefilmt heeft
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:15:48 #240
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52639037
Ik liep ongeveer tijdens dat nummer de X-Ray weer uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:25:12 #241
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52639188
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wel een filmpje:
Hm, valt me nix tegen. Zal er deels aan gelegen hebben dat 't niet om 2:30 oid was.

edit; Hehe, @ youtube
quote:
dis fuck ass song is soo fukin dumb..but its hella catchy...
Is wel ongeveer de strekking van Uffie's muziek.
pi_52639240
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef MPG het volgende:

[..]

Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
Vorig jaar was het Beamsystems...
Wellicht dit jaar ook.

www.beamsystems.nl
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:34:59 #243
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52639310
Lasers bij Tool waren mooi trouwens.
pi_52641127
Ik stond op camping 2 tegenover de douches ingang.
Verschillen de buren blij gemaakt met mijn electrische pomp.
vrijdag:
heideroosjes*O*
eagles of death metal
killers

zaterdag:
games in concert*O*
after forever
saybia
chris cornell

Kaiser chiefs
90's now

zondag:
alpha blondie
lacuna coil
Nine inch nails*O*
motorhead

Was weer een geslaagd weekend
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:56:13 #245
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_52641707
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
pi_52641901
Ik hoorde dat Tool had gezegt dat er niks mocht worden opgenomen tijdens hun optreden. Dat zou dit kunnen verklaren.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52642054
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
lol, juist vet gebruikt die schermen, kwam de sfeer die tool neer wil zetten zeer ten goede
Doorknabbelen!
pi_52642417
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.

Ben 't wel eens dat de schemen wel wat beter gebruikt hadden kunnen worden bij de andere optredens. Vorige jaren waren er ook grote schermen naast de Grolsch, maar dit jaar helaas niet.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:46:00 #249
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_52642519
Ja afgezien van een bescheiden spotje op de gitarist of de bassist, was het sowieso donker op het podium. Keenan zag je eigenlijk alleen maar in profiel, met z'n mohawk.
Ik stond bijna helemaal vooraan, maar eigenlijk heb ik alsnog niks 'gezien' van Tool zelf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:05:38 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52644158
Justice op Lowlands: http://www.youtube.com/watch?v=90CyzOdQ9Tg
van achteren ziet het er toch allemaal een stuk minder glorieus uit dat decor . Wel tof om nu eens te zien hoe ram vol de Bravo staat
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')