Verslag van een einzelganger:
Zondag wakker gemaakt door
The Enemy. Tijdens hun optreden mezelf aangekleed en zo. Wat is het toch fijn om op camping 2 te wonen
![]()
. Toen wat rondgestruimd bij Serious Politics waar ik gratis wat water kreeg. Fijn. Stonden ook de stellingen op, maar ik moest toch echt even naar de ceedeeshop.
Ik ben ergens tot de conclusie gekomen dat ik het ook dit jaar vervelend vond dat niet lekker simpel Stardish er stond met broodjes ham en kaas, maar nee, doodleuk LaPlace met hun psuedo-deluxe broodjes. Alsof ik op een (bijna) lege maag zin heb in een stokbrood krabsalade... Nee, dan maar een rond broodje ham-kaas met bieslook bij de "Tosti" stand halen? Kriebelde ook, maar goed. Oh for the days dat ik met een broodje ham ontbijtte nadat ik het festival terrein opliep... :lol:
De vriendin van mijn broer was zo aardig om mijn ceedees in mijn tent te mikken zodat ik
New Young Pony Club in de Bravo kon gaan bekijken. Toch zelf eens een keer zo'n ding ergens vandaan halen. Een vriendin bedoel ik :clown: Enfin, ik vond de Melomaniacs beter dan de New Young Pony Club. Hoewel, het kan ook de toestand waarin ik verkeerde geweest zijn. Hoe dan ook, het was zeker niet slecht.
T-shirt gehaald en naar de
Chatham County Line gelopen in de Lima. Via Orishas (Bravo) naar
The Answer gelopen in de India. Het concert van de dag?!? Nou, in ieder geval van de middag als je het mij vraagt! Dat betekent dat ik The Shins gemist had, maar ach, ik zei het al van te voren: The Shins is goed als je een kater hebt, en The Answer... Nou ik had dus geen kater
![]()
.
UNKLE met de groep in de Bravo uitgecheckt. Vaag. Vast niet vager dan Coco Rosie die op dat moment in de Juliet stonden, zie ik, maar goed... Goed vaag, dat wel. Maar goed desondanks. De groep wou Nine Inch Nails zien. Begrijp me goed, ik vind het ook een goede band, maar...
The Pigeon Detectives stonden in de India. Sorry, dan kom ik wel iets later
![]()
. Ja, dat vond ik goed, ja.
En toen begonnen de echte problemen.... Ik ben dus naar
Trent en zijn band gelopen (stonden opvallend veel mensen met een Motörhead t-shirt al gereed) en van daaruit net voor het einde naar de Alpha gelopen.
Sonic Youth gezien :up:, iets voor het einde weggelopen om wat van
Goose mee te pikken. Dat werd een nummer of twee. Jammer, maar helaas. Misschien beter Enter Shikari eens uit kunnen checken. Nou ja.
Motörhead's laatste nummers zoals gepland meegepikt. The ace of spades, the ace of spades! Wat een gitarist, wat een drummer, wat een Lemmy. Toen besloten mijn benen te laten rusten naast het Alpha terwijl ik
Arcade Fire bekeek/beluisterde. Klaxons ging toch niet door, dat scheelt. Naar
Pronghorn gelopen in de Lima om in de feeststemming te blijven. The Ace of spades, the ace of spades! Na afloop al Get Down en I see you baby gehoord en dus toch maar naar
Groove Armada gelopen. Waar het gigantisch druk was. De Bravo moet volgend jaar echt aan twee kanten open kunnen, prop dat ding in het midden van de wei waar nou die Americano tent / wortel staat of zo! Nou stonden wij net buiten de tent, maar in de Bravo moet het een sauna geweest zijn. Enfin, met dezelfde vriendin als vrijdag nog wat langer gedanst in de Bravo op de platen van
Simian Mobile Disco (DJ-set) dan de rest. Vervolgens de rest opgezocht in de Grolsch, waar we weer een andere groep opgezocht hebben en daar ben ik dan weer met die vriendin en haar vriendin tot 3:00 blijven dansen/zingen/springen en zo op de platen van
Doesn't Smell Like 90's Now. Sterk staaltje KROQ imiteren, als je het mij vraagt, maar leuk desondanks.
Vervolgens iets met de klanken van de Groovetube, een t-shirt met curry - klinkt best lekker, maar ik zou het niet opeten en toen: slapies doen op een totaal niet christelijk tijdstip a 3:30 of zo.
Flight 15, day 3: Yeaheahea, I, I-I, I'm still alive...
The Ace of Spades! The Ace of Spades!!