quote:
quote:Het klapstuk qua rap op Lowlands 2007 komt van de meest onbekende act, Yo Majesty uit het Floridase Tampa. Eén van de drie dames heeft het niet gered tot Biddinghuizen, maar met zijn tweeën maken Shunda K en Jwl B genoeg los. DJ ChrisO voorziet de twee voortdurend van electro, house en hiphop-beats en de in wife-beater en camouflagebroek gestoken Shunda rapt in hoog tempo een klein feestje bij elkaar. Yo Majesty draagt geen make-up en maakt geen booty-muziek om de mannen te behagen. Dit is geëmancipeerde rapmuziek van een stel vrouwen dat het niet nodig vindt woorden vuil te maken aan hun geaardheid. Niemand hier maalt er om, en Jwl, die de Fat Man Scoop annex Lil Jon-rol vervult, deinst er niet voor terug om haar t-shirt uit te trekken als ze daar zin in heeft. "Put your hand between your thighs and rub on your monkey!" klinkt niettemin toch even wat anders als het uit de mond van een vrouw komt en het wordt geen freakshow, al had je zoiets waarschijnlijk nog nooit op een podium gezien. Ongeremde energie, dat is Lowlands.
Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien hebquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef D.zire het volgende:
net terug van dinosaur jr in de vera, kenker wat een concert heerlijk zooo strak zooo lekker. beter dan op lowlands denk ik. Vrijdag eens kijken bij chatham county line in de plaatselijke kroeg
Biffy Clyro!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, ik vond op Lowlands Dinosaur jr. eigenlijk ook wel het beste wat ik gezien heb
Ik dacht al dat hij een beetje mensenschuw was ofzo... Weirdo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maynard staat ook altijd achterin omdat hij allergisch is voor licht (spotlights/zon etc.).
ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
Enter Shikari heb je inderdaad écht wat aan gemist, wat een showquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
ja, ik had graag alles wel willen zien.. ik weet zeker dat er nog een hele hoop was wat ik zeker leuk had gevonden.. Ergste is dat ik LCD-soundsystem en enter shikari heb gemist
SLAYER
Me toooooquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef renzell het volgende:
Nou, hier óók 3 dagen behoorlijk doorgeraasd, maar betaal nu de prijs. Ik ben ziek!Keel, koorts, neus, ril en trilperikelen hier. Het begon met een onmiskenbaar en afschuwelijk suicide-tuesday gevoel (
) en mondde uit in een heerlijke, onvervalste en ouderwetse griep! Lang leve Lowlands!!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Me tooooo![]()
En het echt leven begint weer vandaag.
What a come down.Ik wil terug.
Gisteren pas begonnen met zieken , dus morgenavond is het over.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk een soort van vanaf geloof ik!
3 dagen feest, 3 dagen ziek.Ach, Lowlands was het waard!!!
![]()
![]()
![]()
uhhhh JA !!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:56 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ken je dat?
Dat je er achter komt, dat je WEER te weinig bands/acts hebt gezien als je verschillende reviews leest en filmpjes ziet.
Herkenning alom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Ascaroth het volgende:
Ik kwam maandag in de vooravond halfzat thuis en ben na vijf uurtjes slaap dinsdag eigenlijk kiplekker wakker geworden. Dat zal toch nog m'n Lowlandsbioritme zijn geweest want woensdagochtend was ik een wrak.
Loempia's met hete sausquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DENSKIE het volgende:
- het eten, heb wel 8x loempia's gehaald![]()
Meisje bij de loempia's met hete saus.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Meisje bij de loempia's met hete saus.
Jaaahaaa...geweldig...ik stond toen ook, helemaal brak, ergens in een rij voor een plee toen de goedheiligman en zijn (indo?) piet binnenkwamen. Echt humor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef kleuk het volgende:
[..]
hoogtepunten festival was toch ook wel zaterdagochtend in een mega afgeladen wasruimte op camping 4 mn smoel wassen en vervolgens zie ginds komt de stoomboot op de trompet horen. om daarna bedolven te worden onder het strooigoed van onze grote kindervriend
![]()
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze burenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En die tent is volgensmij een kwestie van de stokken in de hoeken vastzetten in zo'n plasticstukkie, zo ging 't bij mijn tent ook.Ik mag hopen dat 'ie er nog wel een buitentent overheen heeft gedaan?
ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:59 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor met behulp van onze buren.
http://www.youtube.com/watch?v=wmjvUugXns4
filmpje van Noisia wat ik nog had gemaakt
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef xenobinol het volgende:
Meest verrassende act vond ik Rodrigo Y Gabriela, meesterlijk hoe die twee met een gitaar zulke muziek ten gehore kunnen brengen![]()
ikke ook hebbe!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Gwunnik het volgende:
Die set van Dave Clarke heb ik geloof ik al 5x helemaal geluisterd sinds ik thuis ben, en in de bravo zaterdag helemaal gedaan... wat een verdomd lekkere set, zeker met Abe Duque als 'opwarming'.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Noisia was echt geweldig iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef D.zire het volgende:
[..]
ITS GOING DOWN, ze draaiden weer lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |