quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Stonden er trouwens fokkers op Camping 3 linksachter bij 't pad de brandgang, die ik niet gezien heb?
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je was niet een van m'n buren die mij de waterbalonnendouche gaf op zaterdagmiddag, hm?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die ledjes? in de bravo warer weer vet
Nee, want het was een beetje volquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
dat hebben ze toen alleen gedaan voor de avond met Timo Maas, Darren Emmerson en Tiesto!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
Toch was de keer dat ze de Bravo vol met lasers hadden volgehanden (2003?) nog steeds wel het tofste.
van het optreden heb ik tot nu toe alleen een foto van de zijkant van het podium kennen vindenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand foto's van Uffie btw? Als ik 't allemaal zo lees is 't maar een vreemd mens, toch wel even benieuwd wat ik gemist heb.
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die ledjes? in de bravo warer weer vet
Wel een filmpje:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
dank uquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
Hm, valt me nix tegen. Zal er deels aan gelegen hebben dat 't niet om 2:30 oid was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Qck-l3G9XLA
Is wel ongeveer de strekking van Uffie's muziek.quote:dis fuck ass song is soo fukin dumb..but its hella catchy...
Vorig jaar was het Beamsystems...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjieke LEDpanelen indd. Enig idee wie die heeft mogen verzorgen? Lagotronics wellicht?
lol, juist vet gebruikt die schermen, kwam de sfeer die tool neer wil zetten zeer ten goedequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
De clips op de schermen zijn een integraal onderdeel van de show van Tool. Als je op het podium had gekeken had je daar ook 4 schermen gezien met clips, de beelden van één van die schermen waren ook zichtbaar op de schermen naast de tent. Er zijn ook nooit camera's aanwezig bij Tool concerten (na Arcade Fire waren alle camera's al weggehaald). Ook staat er ook nooit een volgspot op Maynard James Keenan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik vond het ontbreken van schermen bij diverse tenten echt weer volkomen zaad... En als ze er wel waren, werden ze slecht gebruikt (India, Bravo, Alpha). Hoe kan je nou in godsnaam een afsluiter (Tool) niet op de schermen laten zien, maar in plaats daarvan crappy videoclips en ander gek arty-farty artwork vertonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |