Even wennen aan de gambits en dan wil je niets anders meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
[..]
ah daar ben ik nog niet. Jezus wat is het moeilijk om er nu weer in te komen. Welke wapens, magics gambits enzovoort. zucht
Eens kijken of ik dat kan schrijven...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laat me raden.......achter de M![]()
Van wie ben jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is dat zo. Mij is het anders geleerd. Enwel zonder groene boekje![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van wie ben jij??????????? ik ben van 1800, bedoel je dat?
![]()
De mijne ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Denk je dat het een kloon is?Niet de mijne iig
![]()
Kom op, gekkie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, moet je hier van iemand zijn ????
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:45 schreef coldstar het volgende:
Hoezo, moet je hier van iemand zijn ????
Eerst even kijken wie hem gemaakt heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
Als niemand hem wil neem ik hem wel.
Ianquote:
Het is wel een echte DGK kloon hèquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst even kijken wie hem gemaakt heeft.
Het is wel een slecht bouwjaar trouwens...
En er ontbreekt nog het één en ander...
Maakt niet uit, ik claim hem wel. De halve COS denkt ook dat dennis dgk_fan een kloon van mij is, dus ik draai er m'n hand niet voor om.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst even kijken wie hem gemaakt heeft.
Het is wel een slecht bouwjaar trouwens...
En er ontbreekt nog het één en ander...
Is die niet van jou dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik claim hem wel. De halve COS denkt ook dat dennis_fan een kloon van mij is, dus ik draai er m'n hand niet voor om.
Ik vind die nieuwste wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij is sowieso niet van mij want mijn kloontjes hebben op wonderbaarlijke wijze altijd meteen een hele lelijke ava..
Nou denk ik weer dat je géén kloon bent...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:50 schreef coldstar het volgende:
O.ke een kloon maar dan met een C. Ook goed jullie je zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |