quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we daar dan ook mee naar pufcursus??![]()
Wat een origineel idee... dat doet nog niemandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik streams ga nemen en dan gewoon hier in de SC erover ga posten.
Gewoon om tof te zijn.
Hij valt idd meer op dan eenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooie pijltjes... alsóf je het zonder kunt missen.
Ruitjespak![]()
Wat denk je zelf... ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Belangrijker: zaten er veel spelfouten in!?
Straks zien we de hele dag niets anders dan dat ruitjespak. Ze hadden dit programma allang moeten stoppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder dat pak is ie een lelijke Onslow, je zou het dus idd een vooruitgang kunnen noemen![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een origineel idee... dat doet nog niemand
Je zit in het verkeerde topic te posten ofzo?? In de COS gillen ze ook van die rare dingen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks zien we de hele dag niets anders dan dat ruitjespak. Ze hadden dit programma allang moeten stoppen.
Op stream 3 en 4 is er weer een streamlock. Pannekoek is er zeker weer.
Mijn boodschap was meer dat het zou kunnen dat de verkeerde mensen je teveel opvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vriendschap en geborgenheid horen er zeker bij, maar het gaat in een relatie toch net om iets meer, in ieder geval wat mij betreft.
Of hij valt op de verkeerde mensen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn boodschap was meer dat het zou kunnen dat de verkeerde mensen je teveel opvallen.
Volgens mij twisten mensen vooral over smaak....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Over smaak valt niet te twisten toch?
Laat me raden.......achter de Mquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarbij je zelf mag bepalen waar je de n plaatst![]()
![]()
Wat ik je brom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
Over smaak valt niet te twisten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |