Maarre, na die pufcursus dan??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij gelooft in een oerpatroon, en daar ben ik het niet mee eens, basically komt het daar op neer volgens mij....![]()
quote:
Mooi zo! Ik heb de COS maar uitgezet, met zo'n service is die overbodig! En zonder één typefout...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de streams is nu het ruitjespak van Brian. Dan moet jij schrijven dat je het geen gezicht vindt en dan reageert de rest met een blijk van instemming
![]()
Ik denk toch dat het eraan ligt naar welke mensen, welk 'segment' van de samenleving, je kijkt. Het zou best eens kunnen zijn dat de gemiddelde westerse mens nog altijd gaat voor vriendschap en geborgenheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las het afgelopen zomer ergens in een krant.......Ik zelf ben absoluut geen macho en al zeker niet iemand die onafhankelijkheid van de partner zal toejuichen. Ik vind ontwikkeling alleen maar prima, ook het verwisselen van een autolamp. Mijn punt is dat het bij je moet passen en het je niet moet laten aanleunen. Dat laatste is wat mij betreft in de westerse wereld teveel het geval.
Gaan we daar dan ook mee naar pufcursus??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
I'm sorry beeb......
De dealer kan idd over twee jaar woestijn-beige leveren, dus dan kan ik het goedmaken![]()
Fijn dat je weer meedoetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck, excuseer, ik zit hier te verzaken![]()
Sjezus, dat pak van Brian!!!![]()
![]()
![]()
Je bent waarschijnlijk keurig volgens advies gaan slapen vannacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik heb de COS maar uitgezet, met zo'n service is die overbodig! En zonder één typefout...
![]()
Hehe, eindelijk een concreet punt waarvan ik vind dat we volledig voorbij gaan aan de behoefte van de vrouw/man/kind.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre, na die pufcursus dan??
Moet ik dat krummeltje van 10 weken dan naar het kinderdagverblijf brengen om weer te gaan werken??![]()
Plaatje erbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik heb de COS maar uitgezet, met zo'n service is die overbodig! En zonder één typefout...
![]()
Zonder dat pak is ie een lelijke Onslow, je zou het dus idd een vooruitgang kunnen noemenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat je weer meedoet![]()
Brian ziet er sjofel uit in dat pak. Maar wat kun je anders verwachten van die rat.
Battle chains bereikt met Emperials in hun flagship.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Thanks kz![]()
[..]
O ja Battle chains. met welke enemies heb je dat behaald?
Ik zal mijn best doen
PS3 is te duur voor mij. Helaas is de ps2 die hier staat eigenlijk niet van mij. Dochter gaat uit huis en als zij die mee wilt nemen dan heb ik natuurlijk wel een goed excuus om een ps3 te kopen.
Mits ik mijn oude spellen er op kan spelen.
Een WI lijkt me ook leuk maar ik ben een FF fan en houd van RPG
maar laat ik eerst maar FF12 uitspelen. FFX al tig keer uitgespeeld Zelfde met FFX-2
Oke Ik ga de ps2 aan zetten.![]()
Ik heb dat vannacht toch maar even in mijn twee spiksplinternieuwe woordenboeken opgezocht, en het is 'typfout'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Vriendschap en geborgenheid horen er zeker bij, maar het gaat in een relatie toch net om iets meer, in ieder geval wat mij betreft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het eraan ligt naar welke mensen, welk 'segment' van de samenleving, je kijkt. Het zou best eens kunnen zijn dat de gemiddelde westerse mens nog altijd gaat voor vriendschap en geborgenheid.
Miereneuke ???quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat vannacht toch maar even in mijn twee spiksplinternieuwe woordenboeken opgezocht, en het is 'typfout'.
Ik ben een smiesterd: ik heb ook het Witte Boekje erbij genomen dat de oude spelling vermeldt naast de nieuwe. Dan kan ik zonder zorgen mierenneuken met één n blijven schrijven.
Wil je niet meer zo raar praten!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Battle chains bereikt met Emperials in hun flagship.
Als ik me niet vergis is dat het eerste Emperialship waar je op terecht komt.
Klote om weer vanaf te komen trouwens, maar dat is een heel ander verhaal.
Overigens zou de Ps3 aardig backwards compatible moeten zijn,
Dus zouden de nieuwe FF titels probleemloos moeten afspelen.
Wel even een extra kabeltje kopen voor de memory card als je je spel graag over wil zetten want de Ps3 heeft naar ik meen geen memory card meer nodig, savegames zet je voortaan op de Hard Drive.
Laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |