Dat je moet "buigen" voor iets wat een vrouw graag wil. Ik geloof dat dat niet in je zit...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan precies? Als je het toch voor mij in gaat vullen, dan graag maar even helemaal....
Sorry, ik veeg helemaal niets van tafel, behalve dan de maniertjes die eromheen ontwikkeld zijn. Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is 'naar moet voegen'![]()
Je veegt zo wel heel gemakkelijk van tafel hoeveel pijn een vrouw tijdens het baren lijdt. Mooi hoor, vrouwen die zich van het veld terugtrekken om in afzondering in de bosjes een kind te werpen... maar hoe vaak gaat zoiets niet mis voor beiden.
"Vroeger" waren er ook voldoende "eigen" vrouwen om een bevallende vrouw bij te staan, inmiddels is dat niet meer zo en zijn we de zenuwelijdende vader op de gang voorbij en moet die ook gewoon steun en toeverlaat zijn tijdens een bevalling.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een puf cursus op zich vind ik al belachelijk. Vrouwen krijgen vanuit de oertijd al kids. Hoe ver ben je weg van je "zijn" dat je er voor op cursus moet? Je krijgt toch ook geen cursus ademhalen? Laat staan dat de man zich daar dan ook nog eens na moet voegen.
Psies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is 'naar moet voegen'![]()
Je veegt zo wel heel gemakkelijk van tafel hoeveel pijn een vrouw tijdens het baren lijdt. Mooi hoor, vrouwen die zich van het veld terugtrekken om in afzondering in de bosjes een kind te werpen... maar hoe vaak gaat zoiets niet mis voor beiden.
Ik vraag mij af of dat echt is wat een vrouw graag wil. Uiteindelijk vinden ze de macho italian man toch wel erg aantrekkelijk volgens het nieuws.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat je moet "buigen" voor iets wat een vrouw graag wil. Ik geloof dat dat niet in je zit...
Imho geloof jij in een duidelijk verschil tussen vrouw en man, en zijn de rollen van beiden "gepredestineerd"
Overigens vul ik niets voor je in, ik geef alleen mijn mening over wat ik lees...![]()
Okee. Mijn principe is dat je maar 1x leeft en dat het zonde van de tijd is je in rollen en keurslijven te wringen in je vrije tijd. Anderzijds vind ik het oprekken van je grenzen ook niet verkeerd; een simpel 'neem me maar zoals ik ben' vind ik lui en goedkoop. Inspanning hoort bij het leven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik veeg helemaal niets van tafel, behalve dan de maniertjes die eromheen ontwikkeld zijn. Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".
Dan moet je dat vooral doen, maar dan moet je ook niet klagen als een vrouw wellicht wat aandacht wil, tijdens het baren van het kind dat jullie samen verwekt hebben, als jij met een bier op de bank het voetballen aan het volgen bent.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die lat lager ligt dan weten ze niet beter
Maar ik zou nog liever alleen een kind krijgen dan een kind krijgen met een man waar ik niet gelukkig mee ben.
Juist, vooral dat laatste!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral doen, maar dan moet je ook niet klagen als een vrouw wellicht wat aandacht wil, tijdens het baren van het kind dat jullie samen verwekt hebben, als jij met een bier op de bank het voetballen aan het volgen bent.....![]()
Mijn interpretatie ja, en met overdrijving, ook dat.
Ik kan niet voor jou bepalen in wat voor soort omgeving jij de meeste vrouwen tegenkomt. Zelf zit ik zoals ik al schreef in een studentenstad, en de vrouwen die ik het meest tegenkom zijn zelfstandig; ik wil wedden dat ze vooral een gelijkwaardige partner zoeken en geen 'macho Italian'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat echt is wat een vrouw graag wil. Uiteindelijk vinden ze de macho italian man toch wel erg aantrekkelijk volgens het nieuws.
Ik geloof inderdaad tussen verschil in man en vrouw. Voor mij is het er gewoon. Gelijk zijn ze voor mij niet, maar nogmaals, wel gelijkwaardig.
Ik geloof inderdaad ook in verschillende rollen, die overigens een prima overlap kunnen hebben. Voorbeelden kan ik te over noemen die dat staven.
Dat zat anders, maar als jij het in jouw straatje kunt gebruiken... whatever joh, veel plezier ermeequote:
Jij denkt dat een vrouw een hunk wil die haar zonder respect behandelt en haar als een "trofee van de jacht" kan tonen aan zijn vrienden ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat echt is wat een vrouw graag wil. Uiteindelijk vinden ze de macho italian man toch wel erg aantrekkelijk volgens het nieuws.
.........
Nee, dat is de rauwe werkelijkheid van het bevallen zonder steun en manieren om het althans nog enigszins te veraangenamen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, psies niet. Wat er geschreven werd was een karikatuur.
Een aardig antwoord, maar het gaat niet echt over waar ik het over heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee. Mijn principe is dat je maar 1x leeft en dat het zonde van de tijd is je in rollen en keurslijven te wringen in je vrije tijd. Anderzijds vind ik het oprekken van je grenzen ook niet verkeerd; een simpel 'neem me maar zoals ik ben' vind ik lui en goedkoop. Inspanning hoort bij het leven.
Het haar van Nadia Jaapquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef demins het volgende:
Wat is het onderwerp van vanavond?
Vreemde reactie. Je heb zelf in de cos en sc geschreven dat je een zoon van 15 hebt en al 16 jaar voor hem zorgt, zonder dat je een relatie hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zat anders, maar als jij het in jouw straatje kunt gebruiken... whatever joh, veel plezier ermee![]()
Ik geloof dat jij niet serieus wenst te lezen wat ik schrijf en het een beetje afdoet met een belachelijkmakende gamakzucht.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jij denkt dat een vrouw een hunk wil die haar zonder respect behandelt en haar als een "trofee van de jacht" kan tonen aan zijn vrienden ?
Ik geloof dat je dan alléén voor de categorie "Amanda's en Elly's " spreekt....
Oh, en de "Anita's" natuurlijk....![]()
(Niet jij, Anita)
Imho ben jij de enige die hier een karikatuur van een (oer)man probeert te maken.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, psies niet. Wat er geschreven werd was een karikatuur.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jij denkt dat een vrouw een hunk wil die haar zonder respect behandelt en haar als een "trofee van de jacht" kan tonen aan zijn vrienden ?
Ik geloof dat je dan alléén voor de categorie "Amanda's en Elly's " spreekt....
Oh, en de "Anita's" natuurlijk....![]()
(Niet jij, Anita)
Ja en? Dat zegt toch niets over de redenen daarvan, terwijl jij mijn reactie quote die over iets anders gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Vreemde reactie. Je heb zelf in de cos en sc geschreven dat je een zoon van 15 hebt en al 16 jaar voor hem zorgt, zonder dat je een relatie hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |