abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:04:31 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602077
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Tuuk. F the outsideworld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52602136
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan precies? Als je het toch voor mij in gaat vullen, dan graag maar even helemaal....
Dat je moet "buigen" voor iets wat een vrouw graag wil. Ik geloof dat dat niet in je zit...

Imho geloof jij in een duidelijk verschil tussen vrouw en man, en zijn de rollen van beiden "gepredestineerd"

Overigens vul ik niets voor je in, ik geef alleen mijn mening over wat ik lees...
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_52602158
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is 'naar moet voegen'

Je veegt zo wel heel gemakkelijk van tafel hoeveel pijn een vrouw tijdens het baren lijdt. Mooi hoor, vrouwen die zich van het veld terugtrekken om in afzondering in de bosjes een kind te werpen... maar hoe vaak gaat zoiets niet mis voor beiden.
Sorry, ik veeg helemaal niets van tafel, behalve dan de maniertjes die eromheen ontwikkeld zijn. Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:06:57 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602165
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een puf cursus op zich vind ik al belachelijk. Vrouwen krijgen vanuit de oertijd al kids. Hoe ver ben je weg van je "zijn" dat je er voor op cursus moet? Je krijgt toch ook geen cursus ademhalen? Laat staan dat de man zich daar dan ook nog eens na moet voegen.
"Vroeger" waren er ook voldoende "eigen" vrouwen om een bevallende vrouw bij te staan, inmiddels is dat niet meer zo en zijn we de zenuwelijdende vader op de gang voorbij en moet die ook gewoon steun en toeverlaat zijn tijdens een bevalling.
Waarom? Omdat er geen 12 moeders, schoonmoeders, zussen en schoonzusters klaarstaan om te helpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52602188
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is 'naar moet voegen'

Je veegt zo wel heel gemakkelijk van tafel hoeveel pijn een vrouw tijdens het baren lijdt. Mooi hoor, vrouwen die zich van het veld terugtrekken om in afzondering in de bosjes een kind te werpen... maar hoe vaak gaat zoiets niet mis voor beiden.
Psies.
pi_52602257
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:

[..]

Dat je moet "buigen" voor iets wat een vrouw graag wil. Ik geloof dat dat niet in je zit...

Imho geloof jij in een duidelijk verschil tussen vrouw en man, en zijn de rollen van beiden "gepredestineerd"

Overigens vul ik niets voor je in, ik geef alleen mijn mening over wat ik lees...
Ik vraag mij af of dat echt is wat een vrouw graag wil. Uiteindelijk vinden ze de macho italian man toch wel erg aantrekkelijk volgens het nieuws.

Ik geloof inderdaad tussen verschil in man en vrouw. Voor mij is het er gewoon. Gelijk zijn ze voor mij niet, maar nogmaals, wel gelijkwaardig.

Ik geloof inderdaad ook in verschillende rollen, die overigens een prima overlap kunnen hebben. Voorbeelden kan ik te over noemen die dat staven.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 21:09:59 #57
137949 Disana
pi_52602285
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sorry, ik veeg helemaal niets van tafel, behalve dan de maniertjes die eromheen ontwikkeld zijn. Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".
Okee. Mijn principe is dat je maar 1x leeft en dat het zonde van de tijd is je in rollen en keurslijven te wringen in je vrije tijd. Anderzijds vind ik het oprekken van je grenzen ook niet verkeerd; een simpel 'neem me maar zoals ik ben' vind ik lui en goedkoop. Inspanning hoort bij het leven.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:10:02 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602287
En als ik eerlijk moet zijn dan was ik verschrikkelijk blij dat mijn moeder nog wat slaap probeerde te vangen toen ik lag te bevallen, en mijn vader gezellig bij mij zat te zitten en me een beetje koest hield toen het nodig was
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52602308
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]
Zoals hier overal maniertjes ontwikkeld zijn die mensen steeds verder weg brengen van waar het wezenlijk om gaat, namelijk "het jezelf zijn" en "het jezelf kunnen en mogen zijn".
Dan moet je dat vooral doen, maar dan moet je ook niet klagen als een vrouw wellicht wat aandacht wil, tijdens het baren van het kind dat jullie samen verwekt hebben, als jij met een bier op de bank het voetballen aan het volgen bent.....

Mijn interpretatie ja, en met overdrijving, ook dat.
pi_52602322
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Black_king het volgende:

[..]

Psies.
Nou, psies niet. Wat er geschreven werd was een karikatuur.
pi_52602349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als die lat lager ligt dan weten ze niet beter

Maar ik zou nog liever alleen een kind krijgen dan een kind krijgen met een man waar ik niet gelukkig mee ben.
.. je wens is toch al vervuld?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52602352
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Black_king het volgende:

[..]

Dan moet je dat vooral doen, maar dan moet je ook niet klagen als een vrouw wellicht wat aandacht wil, tijdens het baren van het kind dat jullie samen verwekt hebben, als jij met een bier op de bank het voetballen aan het volgen bent.....

Mijn interpretatie ja, en met overdrijving, ook dat.
Juist, vooral dat laatste!
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 21:14:47 #63
137949 Disana
pi_52602465
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dat echt is wat een vrouw graag wil. Uiteindelijk vinden ze de macho italian man toch wel erg aantrekkelijk volgens het nieuws.

Ik geloof inderdaad tussen verschil in man en vrouw. Voor mij is het er gewoon. Gelijk zijn ze voor mij niet, maar nogmaals, wel gelijkwaardig.

Ik geloof inderdaad ook in verschillende rollen, die overigens een prima overlap kunnen hebben. Voorbeelden kan ik te over noemen die dat staven.
Ik kan niet voor jou bepalen in wat voor soort omgeving jij de meeste vrouwen tegenkomt. Zelf zit ik zoals ik al schreef in een studentenstad, en de vrouwen die ik het meest tegenkom zijn zelfstandig; ik wil wedden dat ze vooral een gelijkwaardige partner zoeken en geen 'macho Italian'.

In Brazilie doet zich zoiets voor. De mannen lopen achter op de vrouwen: de mannen werken nog steeds aan hun machismo (uiterlijk) terwijl de vrouwen steeds verder emanciperen. Het gevolg is dat beide zijdes geen geschikte partner meer kunnen vinden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:15:09 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602479
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
.. je wens is toch al vervuld?
Dat zat anders, maar als jij het in jouw straatje kunt gebruiken... whatever joh, veel plezier ermee
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:16:47 #65
130054 demins
We weten niks
pi_52602542
Wat is het onderwerp van vanavond?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_52602548
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

.........
Jij denkt dat een vrouw een hunk wil die haar zonder respect behandelt en haar als een "trofee van de jacht" kan tonen aan zijn vrienden ?

Ik geloof dat je dan alléén voor de categorie "Amanda's en Elly's " spreekt....

Oh, en de "Anita's" natuurlijk....

(Niet jij, Anita)
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 21:16:55 #67
137949 Disana
pi_52602550
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat is de rauwe werkelijkheid van het bevallen zonder steun en manieren om het althans nog enigszins te veraangenamen.
pi_52602578
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Okee. Mijn principe is dat je maar 1x leeft en dat het zonde van de tijd is je in rollen en keurslijven te wringen in je vrije tijd. Anderzijds vind ik het oprekken van je grenzen ook niet verkeerd; een simpel 'neem me maar zoals ik ben' vind ik lui en goedkoop. Inspanning hoort bij het leven.
Een aardig antwoord, maar het gaat niet echt over waar ik het over heb.

Toch is het wel zo dat mensen andere mensen moeten nemen zo ze zijn. Ik weet dat vrouwen graag mannen willen veranderen en vice versa. Dat gaat dus nooit lukken. Reden waarom het zo vaak fout gaat?

Ik vind net als jij dat je over je eigen grenzen moet stappen, maar het moet wel vertrouwd zijn en bij je passen. Inspanning brengt je verder, mij ook. Een puf cursus brengt mij niets en mij zul je daar nooit zien. Daarentegen ben ik de laatste die een partner aan haar lot zal overlaten zolang ik om haar geef en van haar houd. Zelfs nog een periode nadien als het nodig is. Ik laat mij niet in de schoenen schuiven dat ik gemakzuchtig, lui of goedkoop zou zijn. Jaaps woorden: 'Ik werp dat ver van mij!"
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:17:41 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602599
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef demins het volgende:
Wat is het onderwerp van vanavond?
Het haar van Nadia Jaap
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52602624
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zat anders, maar als jij het in jouw straatje kunt gebruiken... whatever joh, veel plezier ermee
Vreemde reactie. Je heb zelf in de cos en sc geschreven dat je een zoon van 15 hebt en al 16 jaar voor hem zorgt, zonder dat je een relatie hebt.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52602637
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:

[..]

Jij denkt dat een vrouw een hunk wil die haar zonder respect behandelt en haar als een "trofee van de jacht" kan tonen aan zijn vrienden ?

(Niet jij, Anita)
Ik geloof dat jij niet serieus wenst te lezen wat ik schrijf en het een beetje afdoet met een belachelijkmakende gamakzucht.....
pi_52602663
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Imho ben jij de enige die hier een karikatuur van een (oer)man probeert te maken.....
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:19:33 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602673
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]

(Niet jij, Anita)
Hoe weet je m'n naam??
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:20:27 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52602720
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Vreemde reactie. Je heb zelf in de cos en sc geschreven dat je een zoon van 15 hebt en al 16 jaar voor hem zorgt, zonder dat je een relatie hebt.
Ja en? Dat zegt toch niets over de redenen daarvan, terwijl jij mijn reactie quote die over iets anders gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2007 @ 21:20:47 #75
137949 Disana
pi_52602730
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het haar van Nadia Jaap
Op de streams is nu het ruitjespak van Brian. Dan moet jij schrijven dat je het geen gezicht vindt en dan reageert de rest met een blijk van instemming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')