Truste Coldstarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat ik maar eens douche ga en dan mijn mandje in duik. Goede nachtrust allemaal en bedankt voor het gesprek.
Niet tevreden over je bikinilijn?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n verkapte scheerdate![]()
quote:
ja dat is ook zo maar ik ben enorm vergeetachtig en ben nu al het hele verhaal kwijt. Denk dat ik opnieuw ga beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even wennen aan de gambits en dan wil je niets anders meer.![]()
Vooral de mogelijkheid om gewoon zodra iemand minder dan 40% health heeft automatisch te healen is geniaal.![]()
Ik ben jaloers, jij mag nog zoveel nieuw gaan ontdekken![]()
Lees jij eens bij vakantieman, die heb ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Niet tevreden over je bikinilijn?![]()
Oh dank jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier niet over de bewoners SOURY![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef ppi het volgende:
Waarom heben ze in Rotterdam zakjes weed van 7 euro ipv 5 euro ?
Ik snap het niet meer, wanneer ik in Groningen of Amsterdam wat inkoop dan betaal ik 5 euro per consumentenverpakking.
En in Groningen optioneel een Grote Zak voor 12,50 euro voor de bovengemiddelde user.
Wel een aardige OP trouwens, mis een beetje een 010/020 excuus en een bos rozen
Trustequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat ik maar eens douche ga en dan mijn mandje in duik. Goede nachtrust allemaal en bedankt voor het gesprek.
Nou ja, hoe ze dat dan ook noemen bij een badpak...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lees jij eens bij vakantieman, die heb ik niet![]()
trustequote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er vanavond maar eens (erg) bijtijds in....
Truste all
![]()
![]()
Sc douche gedrag, tot nu toe hebben 4 SC'ers vandaag een douche genomen:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
Weltruste schatquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Ik doe met je mee. Ben helemaal kapot van het vechten .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Dat is echt heul zeldzaam want ik douche één keer in de week of zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Sc douche gedrag, tot nu toe hebben 4 SC'ers vandaag een douche genomen:
1. Ppi
2. Kz
3.Thera
4. Coldstar
Tevens hebben zij dit netjes van te voren aangekondigd, hmmm interessante materie...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Sc douche gedrag, tot nu toe hebben 4 SC'ers vandaag een douche genomen:
1. Ppi
2. Kz
3.Thera
4. Coldstar
Tevens hebben zij dit netjes van te voren aangekondigd, hmmm interessante materie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |