Vervelend is dat, hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Huh, dat had ik toch helemaal niet gezegd?" Dat dacht ik dus even.![]()

Bij mij heet dat hyperventilatie....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg slapen. Werd vanmorgen al heel erg duizelig wakker, omdat ik de afgelopen dagen zo weinig heb geslapen.![]()

Nou welterusten dan maar. Dan ga ik maar met mezelf spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg slapen. Werd vanmorgen al heel erg duizelig wakker, omdat ik de afgelopen dagen zo weinig heb geslapen.![]()

Ik dacht dat ik gek was geworden. Ik trap er elke keer weer in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervelend is dat, hè?
Oh bah. Gelukkig heb ik dat nooit. Lijkt me echt verschrikkelijk. Vooral ook als zoiets in het openbaar gebeurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
Bij mij heet dat hyperventilatie....

Wat voor spelletjes ga je dan doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou welterusten dan maar. Dan ga ik maar met mezelf spelen.![]()

Raad je Plaatje, wat anders?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes ga je dan doen?![]()

Ach ja het is vervelend.. vooral die totaal plotselinge duizelingen, maar verder is er goed mee te leven, gelukkig. Op je werk is het het meest vervelend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Oh bah. Gelukkig heb ik dat nooit. Lijkt me echt verschrikkelijk. Vooral ook als zoiets in het openbaar gebeurt.
Toen ik vanochtend zo duizelig was, heb ik besloten om thuis te blijven in plaats van mijn to-do lijstje af te werken. (En ik was gewoon lui.) 's Middags ging het wel weer en ben ook gaan werken.

Ow.... oh ja, natuurlijkquote:
In een supermarkt lijkt het mij het vervelendst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef peaceman het volgende:
Ach ja het is vervelend.. vooral die totaal plotselinge duizelingen, maar verder is er goed mee te leven, gelukkig. Op je werk is het het meest vervelend.

De puinzooi hier was net iets confronterender.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik maak nooit to do-lijstjes. Te confronterend![]()

Foutquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef Treinhomo het volgende:
Che Guevara.

ik draai een kleine revolutie afquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef Treinhomo het volgende:
Che Guevara.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |