jouw gapie huiltquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef Berenanus het volgende:
Ik dacht ik open photoshop wel ff en maak er 1. Maar heb er nog nooit mee gewerkt.. Zo makkelijk is het dus niet want ik heb het opgegeven! [afbeelding]
photoshop is fucking ingewikkeld jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef Berenanus het volgende:
Ik dacht ik open photoshop wel ff en maak er 1. Maar heb er nog nooit mee gewerkt.. Zo makkelijk is het dus niet want ik heb het opgegeven! [afbeelding]
NEUHquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
En nu eens eentje van mij?
Ohw wa liefquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja nou ik ben toch een bekende fokker dus kom op, ik moet ook heul een kaart, en wel een mooie.
Jij valt in de categorie geschifte leidersquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja leuk maar wat een kutkaart, ik zie liever iemand met "skills" het doen he, en waarom staat mao in de doelgroep plaatjes
Hahahaha...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja leuk maar wat een kutkaart, ik zie liever iemand met "skills" het doen he, en waarom staat mao in de doelgroep plaatjes
BG zeur niet zoquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |