Dat absoluutquote:
Keek vandaag bij ons in de supermarkt naar de speeltjes voor honden en katten, niet echt bijzonder veel, maar op de achterkant van het etiketje stond wel een internetadres.. Laat ik dat net vergeten zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat absoluut![]()
Sorrie ben nie zo lang van stof vandaag![]()
speeltjes hebben ze wel nodig
katten en honden snoepjes ook.
Ik werk er zelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef purplerose het volgende:
Daarom zorg ik altijd dat ik een pen en kladblockje in me tas heb zitten maarja ik ben dan ook chick en denk daaraan![]()
Anders ff online kijken bij de dieren discountwinkels
Ik heb ook al zitten kijkenveel te veel leuks gezien
Hendig sjiek!quote:
Jij blijft ook maar gaan hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders de grotere dierenspeciaalzaken? Zoals Pet's Place e.d.?
Die hebben vaak een eigen merklijn met speeltjes.
Ik heb vanmiddag bij de Fixet nog wat balletjes en muisjes gekocht voor in de asieltassen![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks purplerose
[afbeelding]
meet Jeckyll
vandaag ontmoet, kitten kleine 5 weekjes (absoluut niet ouder oud), gevonden in bos, meer dan 24uur vastgezeten in een net,opgevangen door de student die m gevonden heeft en woont tijdelijk in een studentenhuis/corpshuis wat eigenlijk niet gaat, if anyone knows someone die zich over t beestje wil ontfermen let me know
ik heb toegezegd ook te helpen met het vinden van een huisje en het is echt een schatje, bivakeert op t moment in Utrecht bij de Amsterdamse straatweg
Gelukkig, jij denkt verder over die groothandels na dan ik, ben er echt ff niet bij geloof ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Werk jij bij een dierenspeciaalzaak, donroyco?
Voer hebben ze idd al een sponsor voor, maar die fabrikanten hebben natuurlijk ook speelgoed en koekjes/snoepjes voor honden en katten. En kussens/mandjes!
Zal ik even wat mailadressen gaan verzamelen van de fabrikanten?
Purple, nou ja zeg! Maar misschien is het iemand geweest die geen pen en papier bij zich had en de nummers of het mailadres wilde hebben om te gaan gebruiken voor een enorme donatie?(We gaan maar even uit van het goede in de mens, hihi). En anders hang je gewoon een nieuwe op!
Ingetje, je bent lief![]()
Is toch leuk voor Rosa. Weet je hoe leuk het is...twee samen spelende kittensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
tis dat ik zelf erg klein woon en al een poezebeest heb anders had ik dr zelf meegenomen wat misschien alsnog voor tijdelijk gebeurt aangezien de studenten daar weinig zin hebben geld aan t beestje te spenderen al;s in DA etc
weet je hoe klein t hier is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch leuk voor Rosa. Weet je hoe leuk het is...twee samen spelende kittens![]()
Echt....daar wordt je gewoon heel erg gelukkig van
op zn hoogst 5 weken wellicht zelfs nog iets jonger, tis echt n piepklein frummeltjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig, jij denkt verder over die groothandels na dan ik, ben er echt ff niet bij geloof ik
Naja, laten we daar maar vanuit gaan ja, maar volgende week gaat er gewoon een nieuwe brief opgeplakt worden!
Ah wat een lieffie MM, 5 weekjes maarnog heel klein frummelding
Ik ga eens rondkijken wie er nog een kitten bij kan hebben!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
tis dat ik zelf erg klein woon en al een poezebeest heb anders had ik dr zelf meegenomen wat misschien alsnog voor tijdelijk gebeurt aangezien de studenten daar weinig zin hebben geld aan t beestje te spenderen al;s in DA etc
Ja, meegelurktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je hoe klein t hier is?daar worden die 2 op den duur niet gelukkig van
![]()
Nee, jullie lezen misschien wat te opgewondenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
Werk jij bij een dierenspeciaalzaak, donroyco?
Niet geschoten is altijd mis....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
Donroyco, wat denk jij, zal ik ook wat mailadressen gaan zoeken van bv Intratuin, Overvecht enzo in de regio Rotterdam? Die zijn misschien ook wel geneigd om iets te geven, die hebben ook altijd dierenspulletjes! Ik hoop alleen dat het ze niet afschrikt dat ze er geen reclame o.i.d. voor terug krijgen...
14 stuks, so far. Daar kan nog véél meer bij!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lief beestje![]()
Hopelijk vindt Babypoezz snel een warm lief huisje.
Hoe gaat het met de mailers Greys?
Als je ze als sponsor weet te strikken nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Center Parcs is leuk!
Of ga ik nu off-topic?![]()
Dat laten we aan Donroyco over....gewoon ff nog een beetje extra vriendelijk tegen de klanten zijn, ondertussen beetje spammen. Ik zie het wel goed komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze als sponsor weet te strikken niet![]()
I take offense to that!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, jullie lezen misschien wat te opgewonden![]()
Tja, kunnen jullie ook niks aan doen, jullie zijn immers [merendeel] vrouw[afbeelding]
Ik werk in een supermarkt, die van Center Parcs, en moest vandaag werken.. Tijdens het werk viel mijn oog op het schap met de etenswaren voor dieren (honden/katten) en de speeltjes... maar die site ben ik dus gans vergeten
Center Parcs is al te vaak benaderd door sponsors, dus die zullen echt geen gehoor geven, zelfs niet voor het grootste project of iets dergelijks..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ze als sponsor weet te strikken niet![]()
Jij kan het altijd zo goed verwoorden hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
Tuincentrum Overvecht te Bleiswijk gemaild:
------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij zouden graag heel kort van uw tijd willen vragen voor het volgende:
Met een groep particulieren zijn we een spontane inzamelactie begonnen voor de Dierenopvang Rotterdam. Dit asiel vangt jaarlijks circa 2500 honden en katten op en zoekt een nieuw huis voor ze. Wij waarderen dit zo ontzettend, en hopen u ook, dat wij ze willen helpen. Zij hebben grote behoefte aan dekens en mandjes voor de dieren. Traktaties voor de dieren zijn ook ontzettend welkom.
Zouden jullie misschien geneigd zijn een kleine bijdrage aan deze sympathieke actie te leveren? Wij vragen dus geen geld, maar spulletjes die zeer nodig zijn in het asiel.
Wij hopen op uw positieve reactie.
Met vriendelijke groet,
XX
------------------------------------------------------------------------------
NEXT!
Lees je ook mijn reactiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Pedigree is ook gemaild! Daar heb ik uiteraard dezelfde mail heengestuurd, met als aanpassing dat we zelf de dekens inzamelen, maar dat traktatiesvoor de honden bijzonder welkom zouden zijn.
We zullen zien!
NEXT!
Mijn vakantie begint pas netquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
info@sorbo.nl
Hup Greys! Mailen!![]()
Hoe later op de avond, hoe meer het op gang komt he?
Ben blij dat ik nog vakantie heb![]()
Ik heb nog een weekje hierna en dan begint de keiharde realiteit weer....WERK!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint pas netOf ja nou, vakantie... school weer... jaartje gewerkt
Je hebt je weer wat op de hals gehaald!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:22 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk. Sorry. Dom, niet aan gedacht
Ik ga verder met mailen!
Weet niet of het al een keer genoemd is, maar just in case:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dobey
Dierenvriend
Dierenland
En wat te denken van bijv. Whiskas, Felix, Royal Canin, Hill's e.d.?
Die merkvoeders hebben vaak wel promotie-materiaal om weg te geven bij het (dure) voer.
Jij is goehoed!quote:
Gaat lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Hier nog even het laatste lijstje met spullen die we tot nu toe hebben toegezegd gekregen:
[...]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:41 schreef MissBliss het volgende:
Memento-Mori, ik wil Jeckyll wel opnemen! Pas over een maandje, want ik ga dus over 2 wekenb op vakantie (nou ja, 1,5 week) maar vanaf 15 sept ben ik er weer. Als er niemand is, wil ik hem wel!
Zo'n klein mormeltje
Groningen hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had lekker wel gelezen dattie het over een supermarkt had, lalalalallaaaaa!
Weinig Noorderlingen hier trouwens....of heb ik dat mis?
Omdat de ene firma alleen voor katten spullen heeft, de ander voor honden, het tuincentrum vragen we ook om een mandje bv. Dus dan moet ik een algemene tekst maken die voor allemaal kan en dat was me nog niet geluktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef nokwanda het volgende:
Waarom niet allemaal dezelfde mail in BCC ?
Die uk is aielvoorkomend werkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de ene firma alleen voor katten spullen heeft, de ander voor honden, het tuincentrum vragen we ook om een mandje bv. Dus dan moet ik een algemene tekst maken die voor allemaal kan en dat was me nog niet gelukt
MissBliss, wat ontzettend GOED van je! Dan heb je een asielmuts en een babypoes die ook geholpen moet worden!MM voor jou ben ik ook zo blij dat het goed gaat komen met Jeckyll, want die krijgt een heerlijk leven bij MissBliss en Re, dat kan niet anders!
Waar zo'n topic allemaal al niet goed voor is, wordt er haast weer emo van
Wat een ontzettend goed nieuws allemaal!
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:36 schreef MoreMark het volgende:
Ik heb vandaag het geld teruggestort gekregen omdat het gironummer toch onbekend was. Dit was dus van abn naar de postbank. Ik zal het geld zo weer opnieuw overmaken maar misschien is het handig als iedereen er even opgewezen wordt dat het nummer dus pas sinds gisteren(?) beschikbaar is en dat iedereen dus even moet checken of het geld daadwerkelijk is overgeboekt?
Ja ik was vreselijk gekweststsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:27 schreef Greys het volgende:
NorthernStar, je bent een schat! Vond je het niet erg dat we je banner hebben vervangen door de nieuwe die bij de nieuwe usericons past?
Als ik online wil kijken, dan staat die nieuwe rekening er ook nog niet eens bij...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?
Heb net weer gebeld. Het is in elk geval wel de laatste keer dat ik zoiets bij de Postbank doe, dat weet ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt: bij mij is het nog steeds afgeschreven (Rabo --> Postbank). Ben wel benieuwd of het ook aangekomen is. Misschien kan er een tussenstand worden gegeven van de donaties? Of is dat nog te vroeg?
joh relaxxx dat komt goed... de postbank is nu eenamaal een traag orgaan hehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:36 schreef Greys het volgende:
Wat een goeie ideeën allemaal! Splif!!!Ik zit nu op mijn werk en ga straks even kijken of ik vast wat kan mailen en anders gooi ik ze er vanavond allemaal uit
Ik zit nog even met het stoom uit mijn oren van de Postbank zeg... ik kan daar zo gestressed van raken he, als het me niet snel genoeg gaat![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oh ik hoor net dat we nog een berg handdoeken en dekentjes hebben...
ik laat zo weten hoe en wat...
* Greys gilt: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Duhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:23 schreef Greys het volgende:
Hij is overigens wel nu volledig actief, sinds gisteren, is me plechtig verzekerd. Dus Moremark, zou je het nog een keer opnieuw willen doen?![]()
![]()
Kijk maar even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:22 schreef donroyco het volgende:
Zal ik even kijken of het nog niet teruggestort is bij mij?
Eergisteren alquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar even voor de zekerheid
Wanneer had je het ook alweer overgemaakt? Als het gister was, zal het in 9 van de 10 gevallen goed zijn gegaan.
Zal het dan nu nog eens proberen over te maken... wish me luckquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:26 schreef Greys het volgende:
EDIT: staat er alHij MOET MOET MOET MOET het nu doen! Sinds gistermiddag
Oh, als jij het trouwens leuk vindt om een keer het volgende topic te openen? Ik had hem al klaar staan, maar misschien wel leuk als jij het een keer doetJe doet er genoeg voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |