ja maar weet zeker dat het dezelfde is.. in de 50.. zelfde kleding en tassen enzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:49 schreef Fatality het volgende:
ze lijken ook allemaal op mekaar die loempia-rollers
Op de Nieuwendijk loopt ook altijd zo een vrouwtje rond met tassen. Die is dan wel erg ver van huis zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef philana het volgende:
[..]
ja maar weet zeker dat het dezelfde is.. in de 50.. zelfde kleding en tassen enzo.
Als ik haar weer zie dan zal ik wel flippen ja! Maar hoop gewoon dat ik haar niet meer zie.. is echt te freaky. Dat ze naar dezelfde plaatsen reist kan nog, maar overal precies even lang blijft? Zelfde trein neemt? Hmpf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:03 schreef hugecooll het volgende:
Sleur haar ineens een steegje in: WHO ARE YOU WORKING FOR!?!?!? WHAT DO YOU WANT FROM ME!?!??!?!
En dan paranoide om je heen kijken, dat zal haar wel afschrikken! (in het gunstigste geval)
Nee, ik besluit per dag wat ik de volgende ga doen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:07 schreef Pulsy het volgende:
doe je een georganiseerde reis met een bekend schema? Misschien volgt ze hetzelfde traject en is het toevallig dat je haar bij die bakker tegen kwam, maar volslagen begrijpelijk dat ze telkens ook op de trein zit.
Hehe... nee hoor.. voel me verder best safe.. enige plaatsen waar ik 'last' had was ind e nachttrein in italie, in die jeugdherberg ^ en met het vrouwtje.. vind het nog netjes voor een meid die alleen reist..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
van je blog:
The guy is a bit weird though. He is french, and somehow he and one other guy.. one of the ppl that work at the desk here make me uncomfy. They are both french. Weird. But they somehow keep looking at me.
beetje last van achtervolgingswaanzin?
DOEN!! Tevens TVPquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:03 schreef hugecooll het volgende:
Sleur haar ineens een steegje in: WHO ARE YOU WORKING FOR!?!?!? WHAT DO YOU WANT FROM ME!?!??!?!
En dan paranoide om je heen kijken, dat zal haar wel afschrikken! (in het gunstigste geval)
Hier gaat het al mis.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:47 schreef philana het volgende:
Toeval bestaat.
Dan heb je gewoon goede ideeën!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:08 schreef philana het volgende:
[..]
Nee, ik besluit per dag wat ik de volgende ga doen..
![]()
sucky sucky $5quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef BuisGruis het volgende:
Me love you long time
Uhm.. JAquote:Op woensdag 5 september 2007 00:56 schreef MahirBurekovic het volgende:
Je reist vanaf Sarajevo via Zagreb naar Belgrado?Tuurlijk...
Dat zou wel scary zijn. Wel mooi filmscript thoughquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:14 schreef Zuen het volgende:
wat zou je doen als je thuiskomt en ze ineens in je woonkamer staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |