quote:
ZO BLIJ?quote:23 augustus 2007
Binnen enkele dagen is de ziekenboeg van FC Groningen flink gevuld geraakt. Trainer Ron Jans mist liefst zes spelers in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen De Graafschap.
Erik Nevland (knie), Rasmus Lindgren (hamstring), Koen van de Laak (hersenschudding) en Marnix Kolder (lies) zullen zondag zeker niet in actie komen. Daarnaast is het meespelen van Goran Lovre (knie) en nieuweling Marcus Berg (hamstring) zeer twijfelachtig.
quote:23 augustus 2007
Binnen enkele dagen is de ziekenboeg van FC Groningen flink gevuld geraakt. Trainer Ron Jans mist liefst zes spelers in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen De Graafschap.
Erik Nevland (knie), Rasmus Lindgren (hamstring), Koen van de Laak (hersenschudding) en Marnix Kolder (lies) zullen zondag zeker niet in actie komen. Daarnaast is het meespelen van Goran Lovre (knie) en nieuweling Marcus Berg (hamstring) zeer twijfelachtig.
BRON: www.FCG.NL.AE
ja ckerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef Blawh het volgende:
1 miljoen euro door de Robben transfer, dat zijn nog eens leuke meevallers.
quote:Drie jeugdige talenten tekenen contract
Vanochtend hebben Jeroen Veldmate, Serdar Öztürk en Stefan Nijland officieel hun contract ondertekend. De drie uit de jeugdopleiding afkomstige talenten hebben een contract tot medio 2009 met een optie voor nog eens een seizoen.
In het Hattrick’s Café, één van de skyboxen in Euroborg, werden de contracten rond elf uur ondertekend in het bijzijn van de trotse vaders van het drietal. Ook hoofd jeugdopleiding Peter Jeltema, de trainers Erwin van de Looi en Peter Hoekstra alsmede zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink waren aanwezig bij de ondertekening.
De 18-jarige centrale verdediger Jeroen Veldmate zette – linkshandig – als eerste zijn krabbels en parafen onder het contract dat in viervoud werd opgemaakt. De linksbenige speler van Jong FC Groningen kwam op jeugdige leeftijd van Be Quick en voetbalt al sinds zijn negende op Corpus den Hoorn.
Daarna was het de beurt aan Serdar Öztürk, die ooit in de jeugd van AZ Alkmaar speelde en in 2005 de overstap maakte van Hellas Sport A1 naar FC Groningen A1. De 19-jarige aanvaller was topscorer van de voorbereiding bij het eerste elftal en blijft in ieder geval bij de selectie tot Marnix Kolder is hersteld van zijn liesoperatie.
Als derde zette Stefan Nijland, sinds 10 augustus negentien jaar, zijn handtekening onder het contract. De aanvaller maakte afgelopen zaterdag in de uitwedstrijd tegen NAC Breda zijn debuut in de Eredivisie en werd definitief toegevoegd aan de eerste selectie. Hij voetbalde tot zijn negende bij ZFC Zuidlaren en speelde tot vorig seizoen nog in de FC-jeugd.
Hans Nijland ondertekende als algemeen directeur de contracten namens de club en gaf de jonge voetballer mee, dat hij hoopte dat ze veel speelminuten zouden maken in het eerste elftal. Ook memoreerde hij nog een eerder talent van FC Groningen, Arjen Robben, die gisteren een overstap maakte naar “de absolute wereldtop”.
Bron: FC Groningen
voetbal.headliner .. weet niet meer welke sitequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Op Soccerplaza zeker..![]()
Maargoed, ik denk niet dat Groningen hem haalt.
Beetje overschatte voetballer vind ik dat, komt vooral fysiek veel tekort.
Er kan veel gebeuren in een week.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef W2O het volgende:
Transfermarkt sluit ook bijna. Ze mogen wel opschieten met de nieuwe spits...
ik ga er van uit dat fcg niemand meer haalt om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:24 schreef W2O het volgende:
Transfermarkt sluit ook bijna. Ze mogen wel opschieten met de nieuwe spits...
Als je zo'n periode als nu hebt is een extra spitsje niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik ga er van uit dat fcg niemand meer haalt om eerlijk te zijn..
Hij heeft in ieder geval wel het haar van een wijfquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop niet dat Tim Janssen komt. Ik vind dat een dikke prutser.
Ook al is ie gratis, laat hem maar lekker bij RKC blijven.
Heb ik liever dat ze de jeugd een kans geven dan die overschatte Janssen. Die janssen kan beter op batlet gaan, hij loopt erbij als een wijf.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:13 schreef venomsnake het volgende:
Hij is in het veld dan ook meer met zijn haar bezig dan met de wedstrijd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |