abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:37:59 #1
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52595611
Weet iemand hoe je met zo weinig mogelijk kosten kan zorgdragen dat die eigenwijze nozems van
Canalplus je borggeld van weleer op je juiste rekening terugstorten? Ik heb jarenlang bij ze een abo.
gehad en vorig jaar opgezegd. Men heeft na lan aandringen het indertijd gestorte geld teruggestort
op een rekening die allang niet meer bestaat. Reden niet goed doorgegeven aan hun administratie.
Onzin wat elke maand kon men zien waar mjn termijnbedrag/abo vandana kwam. Hoe dan ook men
weigert dit te veranderen en voor hun is het geld teruggestort en ik moet maar zien hoe ik het terugkrijg.

Iemand tips? Beslaglegging op C+ tegoeden o.i.d.? Gaat om maar 50 euro. Maar goed, tis wel mijn geld.
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:06:08 #2
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_52596367
brief sturen naar
Klap eens in je handjes.
pi_52596374
Neem de satteliet in beslag
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:46:06 #4
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_52597387
De administratie is inderdaad klote daar. Ik moest er ook zelf achter komen dat C+ een jaar of twee geleden door Casema was overgenomen (nadat ik had opgezegd en er door Casema allerlei vreemde bedragen van mn rekening werden afgeschreven).

Heb je een schriftelijke bevestiging dat ze het geld teruggestort hebben?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_52618258
ouwe foto.......
pi_52619098
Vraag om een schriftelijke bevestiging? Ik kan me niet voorstellen dat nu iemand anders jouw oude rekeningnummer heeft. Volgens mij worden die nooit zomaar opnieuw uitgegeven.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_52619216
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Vraag om een schriftelijke bevestiging? Ik kan me niet voorstellen dat nu iemand anders jouw oude rekeningnummer heeft. Volgens mij worden die nooit zomaar opnieuw uitgegeven.
Ja, of desnoods kopiën van afschriften vragen.

Het kutte is dat dit soort bedrijven zich echt geen fuck aantrekken van 'de normale mens' en de 50 euro het ook weer niet echt waard is om heel hoog in de boom te gaan zitten.
Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')