Ga je nou weg? Mooi!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef bolwk het volgende:
Ja inderdaad ... ik ben het zat en het moest eruit.
De Paupert
zout op man spammertquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:50 schreef bolwk het volgende:
thx Keiichi!
Tuurlijk moet je die link eruit halen.. dat voegt toch geen drol toequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef bolwk het volgende:
Leg es uit BereNDD ... moet ik dan die link uit het bericht halen zodat het geen spam is volgens jou?
Ik wordt helemaal debiel van die kerel.
Het is niet uit te sluiten dat TS niet geheel schone bedoelingen heeft.quote:
Niet helemaal waar..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten dat TS niet geheel schone bedoelingen heeft.
- Hij/zij heeft zich speciaal voor dit topic gereageerd
- Hij gebruikt het woord 'pauper'. Dit doen alleen mensen die langer op het forum zitten. Dus van wie ben jij een kloontje![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
Joh, speciaal hiervoor geregistreerd, pauper!?
Dat heb ik gemist. Die conclusie van mij kunnen we daarmee denk van tafel vegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Niet helemaal waar..
TeleluvR gaf de voorzet
[..]
Niks ervan ... ik ging een verlovingsring kopen met een diamant erin. Hij zou enkele stenen bestellen waaruit ik er 1 uit zou kunnen selecteren.quote:Dit soort topics doen mij gewoon op een spamachtig / jaloerse concurentie topic lijken
Mijn norm van kostbaar en bijzonder ligt anders. Ik heb 12 jaar bij diverse juweliers gewerkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:04 schreef bolwk het volgende:
@ Swetsenegger:
Geloof me, het was kostbaar en bijzonder.
Eh, net zeg je nog dat je er een aantal moest laten komen om uit te kiezen. Nu zeg je weer dat je een kwaliteit had afgesproken. Wat is het nou?quote:De kwaliteit, formaat en slijpvorm was afgesproken, zou simpel zijn niet? ... hij kreeg het gewoon niet voor elkaar ... op het eind wilde hij dat ik er 1 nam die ik 2 maanden eerder al had afgekeurd.
En dat van iemand die er nota bene nog een topic op een groot forum over opent. Lijkt me een pot-ketel verhaaltje.quote:Dat gezeur dat ie het niet voor elkaar kreeg maakt mij nu niet meer uit ... tis dat gespam wat mij mateloos irriteerd, de hele tijd het laatste woord willen hebben met een sarcastische toon.
Ah.quote:Ik heb hem nu aangemeld bij spamklacht.nl zoals Keiichi dat suggereerde... en daarmee is voor mij de zaak gesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |