Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet bij Ikea eens op een "Signum" zoeken. E13,95 voor een kabelgoot in U-vorm, maar niet van solid-steel maar een soort van spiraal. Kun je dus mooi je kabels tussen hangen. Ik heb er een usb-hub, een enorme adapter, een 6-voudig stekkerblok en een hele zooi kabel in kunnen stoppen.
Tof, zo'n balk zeg maar? Inderdaad een gepruts om die aangesloten te krijgen, en voor een slaapkamertje imho too much.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.
Ik had dus echt van die goot, waar je stekkers en utp in kan bouwen. Super gaaf, was als afval bij de straat gezet, bij KPN, waarop mijn pa me belde, of ik het wou hebben.
Heb het toen ingebouwd, maar wou dat niet doen in mijn huidige kamer.
Vond het teveel moeite, en aangezien ik niet meer zoveel pc's neer ging zetten, (ik had er 6 staan toen, leuk om te gamen met vrienden...) dacht ik ach, gewoon een paar stekkerdoosjes en een switch wil ook prima.
Heb nu haakjes onder het bureau gemaakt, waar de kabels door lopen. Werkt ook heel goed....
Alles dus vast gemaakt met gratiesch klitteband.
En de haakjes gemaakt van paperclipsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.
Ik had dus echt van die goot, waar je stekkers en utp in kan bouwen. Super gaaf, was als afval bij de straat gezet, bij KPN, waarop mijn pa me belde, of ik het wou hebben.
Heb het toen ingebouwd, maar wou dat niet doen in mijn huidige kamer.
Vond het teveel moeite, en aangezien ik niet meer zoveel pc's neer ging zetten, (ik had er 6 staan toen, leuk om te gamen met vrienden...) dacht ik ach, gewoon een paar stekkerdoosjes en een switch wil ook prima.
Heb nu haakjes onder het bureau gemaakt, waar de kabels door lopen. Werkt ook heel goed....
Alles dus vast gemaakt met gratiesch klitteband.
Erhm stiekem eingelijk welquote:
Salade is lekkerquote:
Ja wat denkje dat we hadden knuppeltjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maaltijdsalade daarintegen van de Appie
2 en 3. Enkel de Experiabox heeft DHCP. Maar ik ben al wat verder:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
zelfde channel?:+
| 1 2 3 | ---- 64 bytes from 192.168.1.254: icmp_seq=0 ttl=64 time=1660.326 ms |
channel 2 en 3 overlappen elkaar als nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 en 3. Enkel de Experiabox heeft DHCP. Maar ik ben al wat verder:
[ code verwijderd ]![]()
Dank u, gelijk even wijzigen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
channel 2 en 3 overlappen elkaar als nog
alleen 1,6 en 11 zijn 100% overlappingsvrij van elkaar
mijn 2 aps hier op 1 en 11.. ( 6 is al bezet :/ ) en ik heb nergens last van
Ik drink altijd al met mijn maten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou vooruit. Het is tenslotte weekend. Maar wel met mate!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |