Ik heb zelf thuis laatst ook van dat klitteband overal omheen gedaan. Is wel effe kut als je iets nieuws wil aansluiten of iets ouds wil weghalen, maar voor de rest is het echt perfect. Ook makkelijker stofzuigen nu, onder het bureau.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van ja...
moet iig een aantal kabels hebben
Ik heb zo weinig ruimte, dat mijn kabels maar wat slingerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb zelf thuis laatst ook van dat klitteband overal omheen gedaan. Is wel effe kut als je iets nieuws wil aansluiten of iets ouds wil weghalen, maar voor de rest is het echt perfect. Ook makkelijker stofzuigen nu, onder het bureau.
Opgeruimde ruimte, kan ik rustiger in werken..
daar begin ik maar niet aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb zelf thuis laatst ook van dat klitteband overal omheen gedaan. Is wel effe kut als je iets nieuws wil aansluiten of iets ouds wil weghalen, maar voor de rest is het echt perfect. Ook makkelijker stofzuigen nu, onder het bureau.
Cheap ass!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
daar begin ik maar niet aan
er veranderd hier relatief vaak wat (draadje erbij of eraf)
ow en 5M USB A-B snoer voor 5,25
dat terwijl mycom 8 euro is voor 3M
volgens mij ga ik die maar halen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig ruimte, dat mijn kabels maar wat slingeren
Da's een goeie! Ik gebruik vaak tire-wraps (heten die dingen zo?) maar die moet je steeds losknippen en weggooien als je iets veranderen wil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
bijna..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's een goeie! Ik gebruik vaak tire-wraps (heten die dingen zo?) maar die moet je steeds losknippen en weggooien als je iets veranderen wil.
En dat klitteband, dat koop je ... waar?![]()
Dat klitteband heb ik een keer meegenomen bij nieuwbouw van een gebouw @ work, want ze wouden het weggooien, zo'n hele rol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's een goeie! Ik gebruik vaak tire-wraps (heten die dingen zo?) maar die moet je steeds losknippen en weggooien als je iets veranderen wil.
En dat klitteband, dat koop je ... waar?![]()
Ze heten ook vaak tie-rips.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna..
tie-wraps
ik denk dat je die klitteband dingen in de meeste doe het zelf zaken kan vinden?
Ik had bij mijn vorige kamer een goot, in u vorm onder m 'n bureau langs. vond het nu wat teveel moeite, terwijl ik het toen niet zoveel gebruite.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik gebruik kabelbinders en een kick-ass kabelgoot.
We hebben gzellig broodje kebab gegeten aan het water vlak bij der werk en zijn toen hier heen gegaan. Allebei compleet geslooptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef phluphy het volgende:
Was het gezellig, Sir Harry? Of ben je alleen maar brak?
Het "gekut" met de telefoon viel mee. Toevallig hadden we bezoek, waarvan één hetzelfde toestel heeft!![]()
Slaap lekker, schaapjes.![]()
Ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
tijd om eten te gaan scoren bij de C1000 ^^
Je moet bij Ikea eens op een "Signum" zoeken. E13,95 voor een kabelgoot in U-vorm, maar niet van solid-steel maar een soort van spiraal. Kun je dus mooi je kabels tussen hangen. Ik heb er een usb-hub, een enorme adapter, een 6-voudig stekkerblok en een hele zooi kabel in kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had bij mijn vorige kamer een goot, in u vorm onder m 'n bureau langs. vond het nu wat teveel moeite, terwijl ik het toen niet zoveel gebruite.
Dus heb maar besloten het anders op te lossen dit keer...
Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet bij Ikea eens op een "Signum" zoeken. E13,95 voor een kabelgoot in U-vorm, maar niet van solid-steel maar een soort van spiraal. Kun je dus mooi je kabels tussen hangen. Ik heb er een usb-hub, een enorme adapter, een 6-voudig stekkerblok en een hele zooi kabel in kunnen stoppen.
Tof, zo'n balk zeg maar? Inderdaad een gepruts om die aangesloten te krijgen, en voor een slaapkamertje imho too much.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.
Ik had dus echt van die goot, waar je stekkers en utp in kan bouwen. Super gaaf, was als afval bij de straat gezet, bij KPN, waarop mijn pa me belde, of ik het wou hebben.
Heb het toen ingebouwd, maar wou dat niet doen in mijn huidige kamer.
Vond het teveel moeite, en aangezien ik niet meer zoveel pc's neer ging zetten, (ik had er 6 staan toen, leuk om te gamen met vrienden...) dacht ik ach, gewoon een paar stekkerdoosjes en een switch wil ook prima.
Heb nu haakjes onder het bureau gemaakt, waar de kabels door lopen. Werkt ook heel goed....
Alles dus vast gemaakt met gratiesch klitteband.
En de haakjes gemaakt van paperclipsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah zo'n ding, ja die ken ik ja, heb ik voor de audio troep in de tv kast.
Ik had dus echt van die goot, waar je stekkers en utp in kan bouwen. Super gaaf, was als afval bij de straat gezet, bij KPN, waarop mijn pa me belde, of ik het wou hebben.
Heb het toen ingebouwd, maar wou dat niet doen in mijn huidige kamer.
Vond het teveel moeite, en aangezien ik niet meer zoveel pc's neer ging zetten, (ik had er 6 staan toen, leuk om te gamen met vrienden...) dacht ik ach, gewoon een paar stekkerdoosjes en een switch wil ook prima.
Heb nu haakjes onder het bureau gemaakt, waar de kabels door lopen. Werkt ook heel goed....
Alles dus vast gemaakt met gratiesch klitteband.
Erhm stiekem eingelijk welquote:
Salade is lekkerquote:
Ja wat denkje dat we hadden knuppeltjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maaltijdsalade daarintegen van de Appie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |