quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
We hadden toch al een date? Scherm - puppy - iets met een strikje - bezorgen - keihard onderhandelen - betalen?![]()
Dankje zal wel lukkenquote:
Daar is een afkorting voor: RTFMquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:47 schreef phluphy het volgende:
En verder: heb ik net een nieuwe telefoon gekocht (Sony Ericsson W610i) en moet ik me nu gaan verdiepen in alle gave dingen die hij kan.![]()
kuttenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Daar is een afkorting voor: RTFM. (Staat voor Read The Fucking Manuel, dus handleiding lezen of gaan kutten
. (Het laatste is en blijft wel het leukst
.))
Ik had ooit een avatar die de reffer-url inlas, en een stuk van de HTML-sourcecode liet zien. Zodat het leek alsof je door de pagina heen keek. Helaas is dit qua bandbreedte wat minder, aangezien zo elke pagina dubbel geladen moet worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Overal moet een gadget achterzitten he
* JortK heeft precies dezelfde tik
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had ooit een avatar die de reffer-url inlas, en een stuk van de HTML-sourcecode liet zien. Zodat het leek alsof je door de pagina heen keek. Helaas is dit qua bandbreedte wat minder, aangezien zo elke pagina dubbel geladen moet worden.
Have fun ik heb bedrijfs borrel nuquote:
Lol netjes, dat is toch geen probleem? (MOet je het wel ff cachequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had ooit een avatar die de reffer-url inlas, en een stuk van de HTML-sourcecode liet zien. Zodat het leek alsof je door de pagina heen keek. Helaas is dit qua bandbreedte wat minder, aangezien zo elke pagina dubbel geladen moet worden.
We love gadgetsquote:
Lekker he, lekker kuttenquote:
Ik lees altijd braaf de manual!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Daar is een afkorting voor: RTFM. (Staat voor Read The Fucking Manuel, dus handleiding lezen of gaan kutten
. (Het laatste is en blijft wel het leukst
.))
Thank youquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef phluphy het volgende:
Oh en Jort, ik vergat steeds te zeggen dat ik je stats heel gaaf vindt! Nice job!![]()
Ik wil zeker foto's zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef Geqxon het volgende:
Scherm heeft
Zometeen zal ik meer posten + foto's.
Op naar een 1080i/p?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:45 schreef Geqxon het volgende:
Jep, van die vieze MPEG artifacts / blokjes / hoe ze ook heten.
Haha wist hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik lees altijd braaf de manual!![]()
Uiteindelijk wordt het toch wel citaat kutten einde citaat maar dan met sneller resultaat.
Alleen balen dat je altijd eerst een paar uur moet opladen voordat je kunt beginnen.![]()
Bertje, is je scherm afgeleverd vandaag?![]()
Gelijk effe goed testen hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:44 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Bèèèèh![]()
Mogguhs. Straks eerst even de auto ophalen en dan naar 't werk karren
Rammelen is over, dus hebben inderdaad de juiste actie uitgevoerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gelijk effe goed testen hè..
Goedemorgen, overigens.
nou ik heb er 1 (1.8 m) maar dies te kort moet minimaal 3 meter hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, die kreeg ik gister nog gratis.
quote:Bezig met het traceren van de route naar www.nxs.nl [217.115.192.5]
via maximaal 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms
2 <1 ms <1 ms <1 ms
3 <1 ms <1 ms <1 ms
4 <1 ms <1 ms <1 ms
5 1 ms 2 ms <1 ms
6 1 ms 1 ms 1 ms ams-ix.network.nxs.nl [195.69.144.146]
7 1 ms 1 ms 1 ms www.nxs.nl [217.115.192.5]
Je kunt ervoor toch gewoon een male-female usb ding doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik heb er 1 (1.8 m) maar dies te kort moet minimaal 3 meter hebben
yep...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt ervoor toch gewoon een male-female usb ding doen?
Ik heb er 1 van 5m volgens mij thuis..
Keyword:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
ik heb dat nu dus ook maaar..:
ik moet een A-A snoer voor m'n USB poorten hebben, ik moet nu om een usb stick te gebruiken namelijk of onder me bureau kruipen om hem in me server te steken..
of em in mijn kast steken met het risico dat de pci kaart een stukje verschuift en ik dus een gecrashde pc heb
en aangezien ik dan toch een kabel ga kopen, ga ik wel gelijk eentje voor me printer halen (en e.v.t. een 2de A-A kabel voor een 2de usbpoort)
dat verleng ding loopt nu schuin achter me bureau... groot risico dat ik em een keer lostrap
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef phluphy het volgende:
(Een hele late) Goedemorgen!![]()
Het is erg zonnig op de Veluwe!![]()
![]()
Zit je nou nog met die kabels je hannessen, mschol?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |