Mijn tweede persoonlijkheid is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Get a room you two!
Gewoon proberen voor dat geldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of dit wat is:
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_34/OFF04.HTM
hij is wel goedkoop, maar als hij een redelijk goeie tuner heeft is hij best intressant...
De kans is zeer groot dat hij al uitverkocht is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of dit wat is:
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_34/OFF04.HTM
hij is wel goedkoop, maar als hij een redelijk goeie tuner heeft is hij best intressant...
dat weet ikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De kans is zeer groot dat hij al uitverkocht is.
Dat zou goed kunnen, want in Urk hebben ze geen kabel-TV.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
hier niet
2 filialen.. mijn huidige kaartje kocht ik 6 weken na de aanbieding voor de helft van de prijs.. was de laatste ofzo
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, want in Urk hebben ze geen kabel-TV.
urkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, want in Urk hebben ze geen kabel-TV.
Ja dat kun je ook beter doen denk ik jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
ach t was vast goed voor je hersensen voor je key count?
fuck ik maak vandaag wel een slappe bende
denk dat ik maar een week ga sparen
LOL kun je anders niet drinken in de kroegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
ohja en ik wil mn studifinanciering.. NU!
ohnee?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:07 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL kun je anders niet drinken in de kroeg
En dan krijg je gratis drankquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ohnee?
externe hdd met muziek doet altijd wonderen daar
Jij weet wel de versturen knop van het PM systeem te vinden hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:15 schreef JortK het volgende:
spammer de spam!
Dat was de performence issue dus uit me PMquote:
Overal moet een gadget achterzitten hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat was de performence issue dus uit me PM. Dat ding zorge voor best wat server load
. Dus had ik ff tijdelijk static avatar
. (Hij is dynamish afhankelijk van het topic en/of website
.)
We hadden toch al een date? Scherm - puppy - iets met een strikje - bezorgen - keihard onderhandelen - betalen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:14 schreef Geqxon het volgende:
phluphy, daten?
Ja iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Overal moet een gadget achterzitten he
* JortK heeft precies dezelfde tik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |