quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder gedwongen thuis te blijven.
files.quote:
Ah daarom reis ik dus net in de rand van de spitsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
files.
Iets met auto enzo.
Had problemen met mijn autootje, dus die naar de garage gebracht en de auto (ook nissan micra) van mijn broertjes geleend en naar a'dam gereden. En toen stond ik in een 5km file.
Waren wat auto's op elkaar gebotst.
Mensen gaan massaal aan het werk. En dat is kut.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah daarom reis ik dus net in de rand van de spits. Wel irritant dat het weer drukken word in de trein
.
Dat is het probleem niet, de trein word gewoon krap en alles loopt wel leeg in beverwijk, uitgeest enzo maar in alkmaar komen al die kutjes van de school 50 meter verder op er weer inquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mensen gaan massaal aan het werk. En dat is kut.
Was iedereen maar werkloos!
Tsja voor mij is het: Fiets -> Trein -> bus -> lopen dus heb me stukkie fietsen gelukkig welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef Geqxon het volgende:
Fietspadvervoer FTW.
5KM is toch niet erg..?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
files.
Iets met auto enzo.
Had problemen met mijn autootje, dus die naar de garage gebracht en de auto (ook nissan micra) van mijn broertjes geleend en naar a'dam gereden. En toen stond ik in een 5km file.
Waren wat auto's op elkaar gebotst.
Het is voor mij: Deur -> Brommer -> Deur. Ongeveer 25 minuutjes op de brommer. 16 kilometer, bijna één lange weg rechtdoor, plankgas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja voor mij is het: Fiets -> Trein -> bus -> lopen dus heb me stukkie fietsen gelukkig wel.
Het is voor mij 40 of 50KM ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is voor mij: Deur -> Brommer -> Deur. Ongeveer 25 minuutjes op de brommer. 16 kilometer, bijna één lange weg rechtdoor, plankgas.
Nja, trein vind ik gewoon niet meer te doen. Auto is normaal half uur, trein/OV 1.5uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah daarom reis ik dus net in de rand van de spits. Wel irritant dat het weer drukken word in de trein
.
Nja, files komen weinig voor op het traject waar ik rij, dus als 't een keer vaststaat, merk ik het meteen in de reistijdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
5KM is toch niet erg..?
me pa staat normaal elke dag in 19km file
Woei!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef JortK het volgende:
Zo net functioneringsgesprek gehad... ik krijg maandag een nieuwe auto
Me trein doet er 30 minuten over ofzo en dan nog 10 min met de trein en ben altijd redelijk vroeg op het station nog ff krantje lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, trein vind ik gewoon niet meer te doen. Auto is normaal half uur, trein/OV 1.5uur
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:49 schreef JortK het volgende:
Zo net functioneringsgesprek gehad... ik krijg maandag een nieuwe auto
Op de foto ziet die er een beetje dom uit idd... maar komt omdat dat een PC image is...quote:
JA sorry kan er niets aan doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat dat ding met die nep kont...
Enkel positief heur!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Op de foto ziet die er een beetje dom uit idd... maar komt omdat dat een PC image is...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel positief heur!
Wilde dat mijn huidige werkgever dat deed.
Rij nu zelf rond in een Micra uit '92
Dun worryquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Op de foto ziet die er een beetje dom uit idd... maar komt omdat dat een PC image is...
[..]
JA sorry kan er niets aan doen
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Geqxon het volgende:
Jort, mag ik meeliften?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |