oranjekoek dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik woon in FRIESLAND, en daar maken we die niet![]()
een moorkop is voor de helft door de chocolade gehaalt, en een bossche bol helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een moorkop dan
valt mee , ik moet nog 2,5 jaar lerenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Jij weet echt veel
Zoete dingen zijn mijn specialiteit niet in CUL. Ik ben meer van de hartige kant.
dit onderwerp reminds me dat ik de tandarts nog moet bellenquote:
ik ga na dit bezoekje ook gelijk opzoek naar een ander, deze is nooit zo aardig voor mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef Muck het volgende:
ik ook...
ik moet er zelfs nog een zoeken hier in Didam
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:26 schreef justmattie het volgende:
ik heb vroeger de verwarming van de muur gesloopt omdat ik niet naar binnen wou
en hij vind me altijd bijdehand
Ja, jullie zeggen wel dat jullie rustig aan gaan doen maar na 2 Rosé'tjes liggen jullie al onder de bank te vozen en neemt je man het op met een camera.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben SoL's eerste vrouwelijke internetdate![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, jullie zeggen wel dat jullie rustig aan gaan doen maar na 2 Rosé'tjes liggen jullie al onder de bank te vozen en neemt je man het op met een camera.![]()
Stereo wat zeg je nou weer![]()
Je kijkt teveel lesboprOn Steriejoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, jullie zeggen wel dat jullie rustig aan gaan doen maar na 2 Rosé'tjes liggen jullie al onder de bank te vozen en neemt je man het op met een camera.![]()
Stereo wat zeg je nou weer![]()
Neheee... lesbopr0n vind ik saai.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kijkt teveel lesboprOn Steriejo![]()
Wat liefquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn mind en ik, wij zijn twee handen op een buik.
Is dat ook zo'n ding met keywords enzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
heb wel veel vrienden die dat gedaan hebben.
Nee, wil eigenlijk ook niets publiceren, ligt mijn interesse niet (meer) in... mijn god wat doe ik hier nog.Moet je denk ik even aan je prof vragen. Je zult wel met LateX oid aan de slag moeten om het een beetje mooi te maken....
Maar als het alleen om een abstract gaat, moet je gewoon lekker in weinig voorden uitleggen waar je onderzoek over gaat. Maakt de opmaak ook niet meer uit.
Het is het stukkie tekst wat altijd op de eerste pagina van een wetenschappelijk artikel staat, onder de titel en voor de inleiding. Eigenlijk geef je in de abstract de inleiding, methode, resultaten, discussie en conclusie weer. Zeg maar een supersnel mini overzicht van je verslag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n ding met keywords enzo?
Volgens mij is het abstract inleveren, wachten of ie wordt goedgekeurd, en dan een paper schrijven en presenteren op de conferentie. Maar dat duurt nog wel ff.
Ik PM je wel even over wat ik precies doequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef justmattie het volgende:
conferentie, prof. jij zit in de wat hoger opgeleide wereld dus![]()
Ah thanks, dacht ik al maar begon zo te twijfelen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef justmattie het volgende:
kijk een kenner
Je moet de koelkast hoger draaien (dus naar 5 of 6 of hoger, weet niet tot hoever hij gaat)
oja, 0 is op zn warmst, dus 6 zal zn koudst zijn
heb je weer gekwaktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Da's zo'n vieze witte streep, of niet
Ah gatver, doen banketbakkers *dat* 's ochtends erop?quote:
bij binnenkomst eerst de broek uit hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah gatver, doen banketbakkers *dat* 's ochtends erop?
Tja, is goed voor de eiwitten, anders is het ook alleen maar koolhydraten en vet he, al dat banket.
En dan in de American Pie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij binnenkomst eerst de broek uit he![]()
![]()
![]()
![]()
bruin, negerin.... snap jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan in de American Pie?
Nu snap ik de Bossche Bollen
SnOLlie??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
bruin, negerin.... snap je![]()
Goh zonder SoL ook ranzig praat![]()
![]()
![]()
![]()
www.palm.comquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:29 schreef justmattie het volgende:
wat betekend die ''palm'' eigenlijk... je avatar
het logo van Palm is toch een paard
SoL is er niet hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Het is hier overdag rustig geweest,zie ik.
quote:
oeh shit dat wilde ik doenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat was gezellig. Binnekort een CUL-SC meet? Ik maak een toetje
Ook best. Het boeit me ook geen flikker, ik ben een beetje teutquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh shit dat wilde ik doen
maak ik wel wat voor bij de koffie
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook best. Het boeit me ook geen flikker, ik ben een beetje teutDie SoL blijft maar doortanken joh.
Wat is je favo Abandonware spelletje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hips.
Ik ga nog even studerenLekker, met een fles wijn achter je kiezen
Wat dacht je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je favo Abandonware spelletje?
Wat is dit, eindige elementenmethode voor dummies?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat dacht je?
Bridge Builder natuurlijk!!
Kuch. Het is niet mijn site, OK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |