Pennen doen pijn, zout nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef B_BOY het volgende:
klacht: mensen die niet tegen een pen tegen hun hoofd kunnen![]()
koffie verkeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:49 schreef covie het volgende:
Ik drink koffie altijd met 2 schepjes suiker en een half schepje zout.
Kun je zout zo drinken dan... ik dacht dat dat alleen in korrels kwamquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
neem jij maar eens een slok zout dan....
Weetjequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
Weetje
* Sommige grapjassen bestellen wel eens een eiffok. Als dan wordt gevraagd, wat dat is, wordt gezegd: koffie verkeerd (namelijk achterstevoren).
Van jouw collega!quote:
Mensen die geen kanker durven zeggen en het dan verbasteren tot kenkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:46 schreef seto het volgende:
Iedereen vindt jou vast kenkergrappig daar:D::DD:D
garp is dus echt niet kinderachtig. Een zeer leuk karakter.quote:
Zit je nou jezelf te quoten en te reageren? In de wat met je kloons? n00bquote:
Mag ik het in je ogen strooien dan? Of een snee in je hand maken en het daar in strooien?quote:
Das de tijdgeest he? JOUW grapje is leuk, maar -anderen- hun grapjes mogen niet. Huilebalk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef JortK het volgende:
Klacht: Mensen met zout in hun drinken kunnen niet tegen een grapje
Zoekt hier iemand ruzie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf te quoten en te reageren? In de wat met je kloons? n00b
Mja, dat wel natuurlijk! Maar dan alleen als het mijn eigen koffie betreft!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:56 schreef No-P het volgende:
[..]
Zo ook gek worden als iemand mijn heerlijke koffie verpest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |