Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mensen inschatten aan de hand van hun films(maak)...
Dan zou ik er ook niet best vanaf komen![]()
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Joh, wat knap!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me je dvd-collectie zien en ik vertel je wie je bent.
Dat is een verschil tussen duur en tijdstip.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog zeggen ze er niet bij of dat moment net is begonnen of al bijna afgelopen is...
Waarom is Frollo een van je favo's?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
Joh, wat knap!
Maar daar heb je mijn dvd-collectie niet eens voor nodig
Maar momenteel zelf geeft al aan dat het om een korte tijdspanne en dus om dit moment gaat. Als je sec naar de betekenis van momenteel kijkt, moet die thai van je sraks dus wel bereikbaar zijn...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zit een verschil in duur. Als ik mijn Thai bel om eten te bestellen en ik krijg via het antwoordapparaat te horen dat ze momenteel onbereikbaar zijn, dan weet ik niet of dat komt door drukte of doordat ze op vakantie zijn. Als ik krijg te horen dat ze momenteel op het moment onbereikbaar zijn, dan neig ik naar een interpretatie dat de onbereikbaarheid van korte duur is en ik het gauw nog eens kan proberen.
Omdat ik 'm IRL al kendequote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom is Frollo een van je favo's?
Maar tweemaal 'momenteel' maakt een korte duur waarschijnlijker. Een bank die heel heel paars is, is toch ook paarser dan een bank die heel paars is?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:31 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik vond jullie al zo'n onwaarschijnlijke forummatch.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Omdat ik 'm IRL al kende![]()
(nu zijn er ook zat mensen die ik echt ken en, mede daardoor, absoluut geen favo zullen worden, maar Frollo is wel leuk)
Tweemaal momenteel in andere bewoordingen is gewoon een tautologie!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar tweemaal 'momenteel' maakt een korte duur waarschijnlijker. Een bank die heel heel paars is, is toch ook paarser dan een bank die heel paars is?
En een tautologie is een stijlfiguur.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef DaMart het volgende:
Tweemaal momenteel in andere bewoordingen is gewoon een tautologie!
Dit moment van de dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is nu. Als ze morgen nu wel bereikbaar zijn, dan hebben ze klaarblijkelijk het tijdreizen uitgevonden.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, ik vond jullie al zo'n onwaarschijnlijke forummatch.
Dat ontken ik toch ook niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En een tautologie is een stijlfiguur.
Volgens mij niet. Je zegt daarmee niet tweemaal hetzelfde met andere woorden, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:39 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat trouwens ook een tautologie, gewoon een tautologie zijn?
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.quote:
Dawson's Creek verbroedert.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.
Ga je je vriendje omleggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet nu echt m'n aanhangsel afmaken. Nou, ik lees de ontknoping straks wel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat Frollo van tekstedities houdt en jij een dj bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |