Oh yes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.

't Is geen ontkenning, maar ik zal het er mee moeten doen...quote:

Same here.. Ik heb vaak genoeg gehoord dat het leuk moet zijn van mensen die qua series vaak wel dezelfde smaak hebben als ik, maar ik heb me er nooit toe kunnen zetten een hele aflevering te zien.. Ik weet zelfs de namen van de dames nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:02 schreef Frollo het volgende:
Sex & the City heb ik nooit gezien, niet uit desinteresse, maar... oh wacht, wel uit desinteresse eigenlijk.

Ja, ik vrees dat ik die afslag heb gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Oh yes.
En het eind van the Practice betekent het begin van Boston Legal, nog een advocatenserie.

Ha!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:50 schreef Z het volgende:
Hèhè, ik heb eindelijk vakantie.

Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik geniet deze weken met volle teugen van James Spader in de laatste serie van The Practice, die de Avro er in enkele weken doorheen jaagt op de late avond.

Niet te vergeten die gast van White Palace.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zit James Spader in The Practice? Dat is toch die gast van Secretary en Stargate?
Avro? Late avond? Mooi, ik heb nog vakantie.

Smakelijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:23 schreef hummus het volgende:
Zo! Dat waren mijn doordeweekse bank-werkdagen. Klaar. Af. Done. Finished.
En dan ga ik nu twee weken afleveringen ER inhalen, terwijl ik mijn pizza met geitenkaas opeet.

- Roseannequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jee, het zijn er zo weinig.
- Twin Peaks
- The Storyteller
- Seinfeld
- This Life
- A Touch of Frost
Ik denk nog even diep na.

Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
Seinfeld.
Heb je het nu alweer over eten, Frollo? mij ontbreekt deinspiratie deze week. Ik tover prutje op prutje op tafel.

Dat zegt dus genoeg over waar ik dat ding voor gebruik. Behalve het overzicht van de tv-programma's, boeit het blad me dus niet, anders had ik het abonnement niet opgezegd he!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat je zo weinig tv kijkt!!!!

Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben gister spaghetti gegeten met tomatensaus en gehaktballen.

De Italiaanse keuken is de beste keuken ter wereld.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, opgeteld bij Sex & The City blijft er van dat volkomen verantwoorde avondje wel heel weinig over..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |