Hazes gaat nog een keer deaudquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hazes draait zich om in zijn graf.
Gok ik, geluidloos.
Ademsteunquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
Waarom gaat Dennis niet voluit uit volle borst?
Heeft de leraar gezegd dat dat niet mocht?
weet ik veel. Het lijkt net alsof Dennis zijn keel dicht knijpt en niet hardop durft te zingen.quote:
Tijd voor JJ dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:50 schreef avonne het volgende:
[..]
weet ik veel. Het lijkt net alsof Dennis zijn keel dicht knijpt en niet hardop durft te zingen.
Als ik me nog iets herinner van JJ, hij gebruikt geen ademsteun.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:50 schreef avonne het volgende:
[..]
weet ik veel. Het lijkt net alsof Dennis zijn keel dicht knijpt en niet hardop durft te zingen.
Daar is de muteknop voor uitgevonden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:56 schreef DrsH het volgende:
OMG wat een kwelling om dit aan te moeten zien en horen, wat een verkrachting van het nummer Hello Afvoeren die hap en in een knapenkoor stoppen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat het een stuk beter gaat als hij zijn handen in zijn zakken steekt
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is de muteknop voor uitgevonden.
Sorry, wat?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Hoe heet deze meneer ook al weer?
Veel beter om als streams te hebben
(iedereen is er stil van hier?)
Zijn voornaam is Rob, achternaam is me ontschoten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
Rob van Surksumquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |