idd onbegrijpelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
Die nix doet verdorie niks en krijgt zangles.Hij werd gisteren ook al beloond met portugeese les.Lieke krijgt echt niks.
Is toch schandalig als er eens iemand voor je komt.Die vent moet nu wachten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge jonge. Dennis moet uit de slaapkamer worden opgehaald![]()
Dat is mij dus ook absoluut een raadsel. Niks van waar ze om vraagt krijgt ze, zelfs geen behoorlijke kleding, make-up, geurtjes, niks, helemaal niks.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
Die nix doet verdorie niks en krijgt zangles.Hij werd gisteren ook al beloond met portugeese les.Lieke krijgt echt niks.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Brian weet nog steeds niet het verschil tussen hoog en laag.
Ik kan echt heel goed laag zingen euuuuh.. (ff proberen) euuuuuh hoog zingen!!
Brian is meer van de songwritingkant.Amanda: Kijkt u weleens naar het programma???????
Hij oefent dagelijks d.m.v. giechelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Brian is meer van de songwritingkant.
Amanda: Kijkt u weleens naar het programma???????
Ik ook. Altijd en alles op de zelfde manier, ik kan dat heel goed imiteren...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind het trouwens heel irritant dat Nederlandstalig zingen van Nix
Dus, we kunnen ons verheugen op een voetbalavondje?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef SiRojK het volgende:
Zanger: Vanavond Nederlands elftal
Nix: Ohwjah Shit jah, dat wil ik natuurlijk graag zien
Dat was hij al ff vergeten
Het is zo'n hmmmmmmm kwezelstemmetje, prima verder, niet vals, maar zo gemaakt en 13-in-een-dozijn-Idols-gevoel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd en alles op de zelfde manier, ik kan dat heel goed imiteren...![]()
En toch hoor je altijd zijn 'eigen stem' een beetje, en die is erg lelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo'n hmmmmmmm kwezelstemmetje, prima verder, niet vals, maar zo gemaakt en 13-in-een-dozijn-Idols-gevoel.
Deze wedstrijd is veel leukerderder, denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:47 schreef Dreamboy het volgende:
Zangleraar vanavond voetbal he.
Nix ja dat mis ik wel zeg.
[afbeelding]
Maar ze draagt nooit push-up bh's hoor. Ze loopt nu al een week in dat rode ding zonder dat vod ooit een keer te hebben gewassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Lobasca het volgende:
En Amanda heeft voor de verandering haar rode BH maar weer eens aan..
Wat zingt hij, oem tan talee?quote:
Tja dat zijn dan ook echt zijn enige verhaalijnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
ik zing gewoon mee en dan net wat harder dan nixquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand een smilie met zijn vingers in zijn oren?![]()
Wast Amanda überhaupt haar kleding wel? Ik heb het vermoeden dat alles smoezelig in die smoezelige kast verdwijnt om er even smoezelig weer uit te komen en aangetrokken te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Maar ze draagt nooit push-up bh's hoor. Ze loopt nu al een week in dat rode ding zonder dat vod ooit een keer te hebben gewassen.
Gelukkig heb ik jou niet op de streamsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:57 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik zing gewoon mee en dan net wat harder dan nix
Amanda ontwikkelt haar eigen geurlijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wast Amanda überhaupt haar kleding wel? Ik heb het vermoeden dat alles smoezelig in die smoezelige kast verdwijnt om er even smoezelig weer uit te komen en aangetrokken te worden.
Nee, maar wel dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand een smilie met zijn vingers in zijn oren?![]()
je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou niet op de streams![]()
![]()
Getverquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda ontwikkelt haar eigen geurlijn.![]()
Waar denk je dat die vliegen vandaan komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:00 schreef SiRojK het volgende:
Ik zal iemand die wel eens in de kooi komt vragen of het daar stinkt, heb nml een sterk vermoeden
Is de huissiegoloog weer bezig?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:04 schreef Vandaag... het volgende:
B: dennis verpest zijn image door zijn innerlijke stijl.
Of van die vlinderschroefjes. Een soort nieuw Frankensteinmonster.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:08 schreef Vandaag... het volgende:
net alsof ie klemmetjes in zijn haar heeft![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef Vandaag... het volgende:
Vaaahaaahaaahhaaaahaaaaaaaaaaaa
[afbeelding]
Ik las "so tering irritant"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Brian is meer van de songwritingkant.
Amanda: Kijkt u weleens naar het programma???????
En, wat staat er in de kaartjes?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
Wat lief van Nadia dat ze die kaartjes van Dennis hardop gaat voorlezen voor de streamers, Brian en Amanda.
Vertrouw me, 100%, ik hoop dat ik nog een kans krijg, kruip kruip kruip...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, wat staat er in de kaartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |