Afgelopen 2 wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:09 schreef Vandaag... het volgende:
Mooie OP, vat bijna de afgelopen drie dagen samen.
en aankomend jaar met dank aan de Redactie....kan er nog steeds boos over worden hoe ze zo een goed idee 10, helemaal naar de kloten hebben geholpen............quote:
En wrs de aankomende , nog resterende dagen van de streams.quote:
Heb ik ook.Ik blijf hier lezen omdat ik hoop op een ommekeer.Maar zou niet weten hoe ze dat nog voor elkaar krijgen.Het enige wat ze nog kunnen doen is Huub gebruiken en opstoken om dingen te doen.Maar als ik Huub was zou ik daar niet intrappen.Laat de andere maar eens tv maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
en aankomend jaar met dank aan de Redactie....kan er nog steeds boos over worden hoe ze zo een goed idee 10, helemaal naar de kloten hebben geholpen............
Lijkt een beetje op Nadia, kwa figuurquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
onder de kleren is Dennix ook al nix.
Zijn schouders zijn 100% zeker bijna net zo breed als van Nadia, ik zweer het je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zelfs qua reet zijn Dennis en Nadia ééndimensionaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht eerst dat het Nadia was, tot ik het kapsel zagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Zijn schouders zijn 100% zeker bijna net zo breed als van Nadia, ik zweer het je.![]()
Je bent een heldinquote:
De schlemiel, eerst even z'n prothese opgezet alvorens zich om te draaien.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Nadia was, tot ik het kapsel zag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |