Ik zou er een flink debat over houden ja. Onderzoekskosten kunnen natuurlijk voorkomen, maar jij gaat niet voor de onkunde van een monteur betalen die in 3~4 uur het probleem nog niet heeft gevonden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
hmmmz dan ga ik maar eens in debat over de rekening. Bedankt jongens, ik weet genoeg.
Het schijnt de bedrading te zijn. In eerste instantie is er een nieuwe ontsteking ingezet, maar dat bleek het probleem niet te zijn. Ik vraag een uitgereide specificatie en ze mogen hem ook even op de brug zetten om te laten zien wat ze gedaan hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:39 schreef Whatashockr het volgende:
Vooral niet bij de krukassensor.
Toch jammer dat daar eerst een gesprek met de directeur voor nodig is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eind goed al goed. Ik heb de directeur gesproken en we zijn er uitgekomen. Fouten zijn erkend en hersteld, de rekening is fors omlaag geschroefd en de auto rijdt weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |