vooral kreunen als je op publieke wc zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef LENUS het volgende:
Enfin, ik zat zojuist in de baas z'n tijd te poepenen ik zat in de rechter WC en de linker unit leek bij binnenkomst onbezet te zijn. FOUT! Want toen ik halvewege de klus was, hoorde ik ineens gehijg wat qua volume van "vrij rustig" koortsachtig opliep tot "behoorlijk hard". Ik kan wel zeggen dat het leek alsof ik naar een so called "German scheisser movie" aan het luisteren/kijken was. Nadat de laatste kreun het WC-blok ingeperst werd, was de persoon in kwestie, zonder zijn handen te wassen binnen 5 seconden vertrokken, als het ware een oude jood die zijn spaargeld dreigde kwijt te raken. Waarom zoveel haast als je zojuist willens en wetens ongegeneerd hebt zitten rukken met bijbehorende geluiden.
Probleem: nu weet ik dus niet wie het was, terwijl het een directe collega kan zijn geweest. Ik sla de volgende koffieronde maar over, heb niet zo'n zin in koffie met cream![]()
Ging prima, dank je wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef nvido het volgende:
Maar wel lekker gescheten dus.
Aambeien had ook nog gekundquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
vooral kreunen als je op publieke wc zitmisschien waren het wel aambeien
![]()
Eerst schijten, dan rukken over je drol.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
Viespeuk, vind schijten op het werk minstens zo goor.
Ik ziet hier minstens 9 uur per dag en dan moet een (werkend) mens moet wel eens poepen he, is dat zo vreemd? So you better shut your mouth boy if you know what's good for you"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
boeie, romantischer dan dat je het thuis doet en je vriendin na jou erop wilquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
Ik heb ook werkdagen die lang duren, en dan ga ik daar ook niet schijten, doe dat lekker thuis zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ziet hier minstens 9 uur per dag en dan moet een (werkend) mens moet wel eens poepen he, is dat zo vreemd? So you better shut your mouth boy if you know what's good for you"
Ook dat is nog een belangrijk argumentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
boeie, romantischer dan dat je het thuis doet en je vriendin na jou erop wil![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga er altijd even rustig een kwartiertje voor zitten, beetje snake erbij spelen![]()
Edit:
Schijten bedoel ik he![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef ukga het volgende:
mijn pa moet JUISt scheiten op zn werk(van me ma), omdat ze die stank thuis niet wilt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |