vooral kreunen als je op publieke wc zitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef LENUS het volgende:
Enfin, ik zat zojuist in de baas z'n tijd te poepenen ik zat in de rechter WC en de linker unit leek bij binnenkomst onbezet te zijn. FOUT! Want toen ik halvewege de klus was, hoorde ik ineens gehijg wat qua volume van "vrij rustig" koortsachtig opliep tot "behoorlijk hard". Ik kan wel zeggen dat het leek alsof ik naar een so called "German scheisser movie" aan het luisteren/kijken was. Nadat de laatste kreun het WC-blok ingeperst werd, was de persoon in kwestie, zonder zijn handen te wassen binnen 5 seconden vertrokken, als het ware een oude jood die zijn spaargeld dreigde kwijt te raken. Waarom zoveel haast als je zojuist willens en wetens ongegeneerd hebt zitten rukken met bijbehorende geluiden.
Probleem: nu weet ik dus niet wie het was, terwijl het een directe collega kan zijn geweest. Ik sla de volgende koffieronde maar over, heb niet zo'n zin in koffie met cream![]()
Ging prima, dank je wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:20 schreef nvido het volgende:
Maar wel lekker gescheten dus.
Aambeien had ook nog gekundquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
vooral kreunen als je op publieke wc zitmisschien waren het wel aambeien
![]()
Eerst schijten, dan rukken over je drol.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
Viespeuk, vind schijten op het werk minstens zo goor.
Ik ziet hier minstens 9 uur per dag en dan moet een (werkend) mens moet wel eens poepen he, is dat zo vreemd? So you better shut your mouth boy if you know what's good for you"quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
boeie, romantischer dan dat je het thuis doet en je vriendin na jou erop wilquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
Ik heb ook werkdagen die lang duren, en dan ga ik daar ook niet schijten, doe dat lekker thuis zegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ziet hier minstens 9 uur per dag en dan moet een (werkend) mens moet wel eens poepen he, is dat zo vreemd? So you better shut your mouth boy if you know what's good for you"
Ook dat is nog een belangrijk argumentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:41 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
boeie, romantischer dan dat je het thuis doet en je vriendin na jou erop wil![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga er altijd even rustig een kwartiertje voor zitten, beetje snake erbij spelen![]()
Edit:
Schijten bedoel ik he![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef ukga het volgende:
mijn pa moet JUISt scheiten op zn werk(van me ma), omdat ze die stank thuis niet wilt hebben.
dat is pas ziek...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef ukga het volgende:
mijn pa moet JUISt scheiten op zn werk(van me ma), omdat ze die stank thuis niet wilt hebben.
mijn wel, die ruikt naar lavendelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef ukga het volgende:
[..]
¨
niet iedereen zn poep ruikt lekker
zijn pa, aangezien ie toch niet mag schijten heeft weinig zin de broek op de enkels te laten zakkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat is pas ziek...
ik zou dat wijf er gelijk uit donderstralen...
een man die niet thuis mag poepen![]()
wie zal daar de broek aan hebben hehehe
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn pa, aangezien ie toch niet mag schijten heeft weinig zin de broek op de enkels te laten zakken_!
jij wel blijkbaar.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef ukga het volgende:
jij hebt duidelijk mij pa nooit geroken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef ukga het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit topic komt weer op een dwaalremspoor terecht...ukga zijn pa.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:58 schreef unox_worst het volgende:
Ik ga er altijd even rustig een kwartiertje voor zitten, beetje snake erbij spelen![]()
Edit:
Schijten bedoel ik he![]()
Ga jij maar lekker negerurine (lees: senseokoffie) drinkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef OA het volgende:
TS is betrapt door een collega en doet nu net alsof het andersom is.....![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker negerurine (lees: senseokoffie) drinken![]()
Door de pa van UKGA betraptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef OA het volgende:
TS is betrapt door een collega en doet nu net alsof het andersom is.....![]()
Zal lekker ruiken bij julliequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef ukga het volgende:
wuahahahahhaahha maar mijn papa is vandaag vrij hoor echt waar!
DNA sample genomen? Vingerafdrukken? Hoe verwacht je er anders achter te komen? Vingerafdrukken opnemen is helemaal niet moeilijk. En op een kantoor is het eenvoudig om te ontdekken wie een bepaalde afdruk achtergelaten heeft. Blijf een avondje alleen overwerken en verzamel afdrukken van ieders werkplek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef LENUS het volgende:
Probleem: nu weet ik dus niet wie het was, terwijl het een directe collega kan zijn geweest. Ik sla de volgende koffieronde maar over, heb niet zo'n zin in koffie met cream![]()
quote:2 Item # L-1000 Super-Sensitive Black Powder, 2 oz.
1 Item # L-1100 Faurot White Latent Powder, 2 oz.
2 Item # L-1300 Banta Multi-Purpose Powder, 2 oz.
2 Item # L-2000 Black Magnetic Powder
1 Item # L-2100 White Magnetic Powder
2 Item # L-2300 Banta-Mag Multi-Purpose Magnetic Powder, 2 oz.
2 Item # L-5000 Fiberglass Brushes
5 Item # L-5100 Camel Hair Brushes
1 Item # L-2220 Magnetic Wand Applicator
6 Item # L-9000 Cyanoacrylate Foil Packets
4 Item # L-7081 Disposable Iodine Fuming Guns
4 Item # L-7082 Iodine Print Enhancers
1 Item # L-8710 Ninhydrin Spray, 8 oz.
1 Item # L-Silver Nitrate Spray, 8 oz.
1 Item # L-7069 Small Particle Reagent (SPR) 250 ml
1 Item # L-6002 Transparent Lifting Tape, 2 " x 360 "
1 Item # L-6102 Frosted Lifting Tape, 2 " x 360"
12 Item # L-8000 Transparent Hinge Lifters, 1.5"x 2"
12 Item # L-8001 White Hinge Lifters, 1.5" x 2"
12 Item # L-8002 Black Hinge Lifters, 1.5" x 2"
4 Item # L-8020 Transparent Hinge Lifters, 4" x 4"
4 Item # L-8021 White Hinge Lifters, 4" x 4"
4 Item # L-8022 Black Hinge Lifters, 4" x 4"
2 Item # L-7042 White Rubber Palm Lifters, 7" x 9"
2 Item # L-7040 Black Rubber Palm Lifters, 7" x 9"
1 Item # L-8501 Lifted Print Backing Pad, 5.5" x 8.5"/ 50 sheets
1 Magnifier, 2.5î
1 Penlight
2 AA Batteries for Penlight
1 Photo Evidence Rule Tape, 1" x 360"
1 Evidence Identification Tape, 1"x 500"
1 Scissors, 5"
1 Retractable Measuring Tape, 6 ft.
1 Notebook
1 Water Dispensing Bottle, 8 oz.
4 Disposable Towels, 4 ply
8 Item # E-0083 Evidence Bags, 4" x 6"
3 Item # E-0084 Evidence Bags, 9" x 12"
4 Latex Disposable Glove Pairs
8 Item # F-7000 Ink Cleaner Towelettes
2 Plastic Storage Containers, 10 3/8" x 4 5/8" x 1 11/16"
1 Customized Carrying Case, 20 7/8" x 13 3/4" x 9 1/2"
via tellsell?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:00 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
DNA sample genomen? Vingerafdrukken? Hoe verwacht je er anders achter te komen? Vingerafdrukken opnemen is helemaal niet moeilijk. En op een kantoor is het eenvoudig om te ontdekken wie een bepaalde afdruk achtergelaten heeft. Blijf een avondje alleen overwerken en verzamel afdrukken van ieders werkplek.
Maar dat kan ik niet betalen, zulke CSI spullen! Ik ben maar een simpele bediende. Fout! Voor 24$ heb je reeds de Latent Mini Kit!
[afbeelding]
Of je kan het meteen professioneel aanpakken met de Master Expert Latent Print Kit!
[afbeelding]
Voor slecht 329.50$ kan U de trotse bezitter worden vandeze koffer die echt alles bevat! Zie zelf maar:
[..]
Idd vroeger op school ook al niet dat is een ongeschreven regelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:38 schreef Borreke het volgende:
Op school schijten deed je alleen in uiterste nood. Een werkende sitautie is weer wat andersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd vroeger op school ook al niet dat is een ongeschreven regel
Wie dat wel doet verdiende het vroeger om het nog weken te horen.
Dan mag je bij mij komen schijten ..... scheeld weer WC Eendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:18 schreef Borreke het volgende:
[..]
mijn wel, die ruikt naar lavendel
Omdat je een man naast je hoorde rukken, ging je kringspier spontaan open waardoor het prima ging?quote:
Je kan het je zelf maar moeilijk maken zeg. Ik schijt gewoon op het moment dat ik aandrang voel. Nou ja, wel altijd op de plaatselijke wc natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Idd vroeger op school ook al niet dat is een ongeschreven regel
Wie dat wel doet verdiende het vroeger om het nog weken te horen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jij wel blijkbaar.....
www.kindertelefoon.nl
Welja, ik ga die drol lekker de hele dag omhoog douwenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Borreke het volgende:
Ik heb ook werkdagen die lang duren, en dan ga ik daar ook niet schijten, doe dat lekker thuis zeg![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
Kan erger. Gast bij mijn bandmatties op school had ooit eens een verjaardagsfeestje. Zijn 'vrienden' gingen op zijn computer zoeken naar pr0n (zal wel saai geweest zijn daar) en ze vonden:
Een filmpje van hem, rukkend, klaarkomend en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
De hele school weet het
Kan erger. Gast bij mijn bandmatties op school had ooit eens een verjaardagsfeestje. Zijn 'vrienden' gingen op zijn computer zoeken naar pr0n (zal wel saai geweest zijn daar) en ze vonden:
Een filmpje van hem, rukkend, klaarkomend en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
De hele school weet het
Je kunt ergens zo'n Yahoo widget downloaden met een teller die in realtime in $ bijhoudt hoeveel geld je verdient met werken. Je kunt de meterstand dan eerst aflezen voordat je gaat schijten en als je dan terugkomt dan kun je zien hoeveel $$$ je hebt verdiend met schijten op het werkquote:
Wat een onzin. 'T komt als 't klaar is..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik heb ook werkdagen die lang duren, en dan ga ik daar ook niet schijten, doe dat lekker thuis zeg![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik schijt altijd op stage.
Zo chillers, ik leg uiteraard wel altijd papier op de bril ( 2 laagjes )
OMG!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
en naderhand zijn cum in zijn reet smerend.
Dude....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
waarom smeerde ie et aan zn poeperd dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
De hele school weet het
De hele school weet het
Neh, alleen de mensen op dat feestje hebben het gezien, maar door de wondere wereld van het doorvertellen heeft die gast dus nu geen leven meer. Oja, en cum in reet smeren en synoniemen daarvan zijn tegenwoordig standaard-uitdrukkingen in de lokale cultuur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:21 schreef ukga het volgende:
[..]
omdat iedereen het doorstuurde en vertelde aan elkaar, denk ik LOLER!!!!EINZE!!!![]()
Dat is echt engquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef NJlo het volgende:
De hele school weet het
Dat wel, maar ik moest er wel even om lachenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat is echt eng.
klinkt ook best fake
Lichtelijk analfabeet zowel qua lezen als schrijven zo te zien? Oh en dat knopje boven je linker-shift, als je daar op drukt dan heb je niet meer van die irritante hoofdletters. "Caps Lock" heet dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:24 schreef --- het volgende:
JZS K WRDT LEESDOOF
De shift hoef je dus niet ingedrukt te houden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef NJlo het volgende:
[..]
Lichtelijk analfabeet zowel qua lezen als schrijven zo te zien? Oh en dat knopje boven je linker-shift, als je daar op drukt dan heb je niet meer van die irritante hoofdletters. "Caps Lock" heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |