quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef oh-oh het volgende:Veel sterkte, ik moet dr niet aan denken dat mijn mannetjes dr ooit niet meer zijn hoor. Ik vind dat het enige nadeel van honden, dat ze maar zo kort leven
Precies, dat zei ik een paar dagen terug ook. ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn meissie moet.
zondag belde een vriendin op die schuin boven mij in het flatgebouw woont. janken... dus ik vragen wat er was...
" Jiggy is in mijn handen dood aan het gaan"
Het beestje was 2 maanden oud dus er moest iets anders zijn, ik hing op en rende naar boven.
Pakte het vogeltje uit haar handen en probeerde het wakker te krijgen... water over het snaveltje, maar ik weet verder heel weinig tot niets van vogels... hup naar haar vader gereden met de vogel en die pakte razendsnel het beestje uit haar handen en hield haar onder een lamp. bleek dat ze een koudje opgepakt had en daardoor niet meer gegeten had. Die vriendin was ff niet aan het nadenken vrees ik want ze had het beestje een nacht alleen gelaten (ze heeft een aanhankelijke love bird)... dus eenzaam, koud, niet meer eten.... als we iets later waren geweest had ze niet meer geleefd, nu bijt ze alweer in mijn vingers haha....
Maar dan merk je pas weer hoe snel je een sterke band hebt met je huisdier.... geweldig, alleen zo erg als je het overlijdt.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!