Sterktequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef Joncho het volgende:
Vanmorgen is m'n hond overleden :'(
Het ging al een paar weken met sprongen achteruit, af en toe een opleving, maar vervolgens weer een tegenslag.
M'n moeder liet 'm even vanochtend uit en kwam met de buurman met de auto weer terug waar 'ie in lag te hijgen. Ik heb 'm eruit getilt en in huis neergelegd, hij liep nog even wat versuft en hijgend rond en ging vervolgens liggen. Op dat moment dacht ik al dat het niet zo lang meer zou duren. Op een gegeven moment hield z'n hart er mee op en blies 'ie z'n laatste adem eruit, nog een paar stuiptrekkingen en het was gebeurt.
Ik heb nog nooit zo hard gejankt en zit nu nog steeds met tranen in m'n ogen.
Wat was het toch een geweldig beestje en wat is het nu toch stil in huis.
10 september 1996 - 22 augustus 2007
Sterkte!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef Joncho het volgende:
Vanmorgen is m'n hond overleden :'(
Het ging al een paar weken met sprongen achteruit, af en toe een opleving, maar vervolgens weer een tegenslag.
M'n moeder liet 'm even vanochtend uit en kwam met de buurman met de auto weer terug waar 'ie in lag te hijgen. Ik heb 'm eruit getilt en in huis neergelegd, hij liep nog even wat versuft en hijgend rond en ging vervolgens liggen. Op dat moment dacht ik al dat het niet zo lang meer zou duren. Op een gegeven moment hield z'n hart er mee op en blies 'ie z'n laatste adem eruit, nog een paar stuiptrekkingen en het was gebeurt.
Ik heb nog nooit zo hard gejankt en zit nu nog steeds met tranen in m'n ogen.
Wat was het toch een geweldig beestje en wat is het nu toch stil in huis.
10 september 1996 - 22 augustus 2007
mijn hond is 16 en ik controleer soms of ze nog wel ademtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef annelies80 het volgende:
gecondoleerd.... zelfs ik zit nu met tranen in mijn ogen.
Elke keer als een huisdier van me sterft is het ontzettend moeilijk, moet er niet aan denken dat mijn hondje gaat... is nu 11 jaar oud dus moet er toch wel een keer rekening mee gaan houden.
Onwijs veel sterkte ermee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |