Blauwquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Inmiddels proefgereden in de Corsa en in de Grande Punto en... We have a winner![]()
Het wordt de Grande Punto 3-deurs 1.4 T-Jet Sport.
Nu alleen de kleur nog kiezen, is ook niet eenvoudig:
Rood?
[afbeelding]
Of zwart?
[afbeelding]
Ik neig voorlopig naar rood, maar zwart is ook wel bruut...![]()
Rood!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Inmiddels proefgereden in de Corsa en in de Grande Punto en... We have a winner![]()
Het wordt de Grande Punto 3-deurs 1.4 T-Jet Sport.
Nu alleen de kleur nog kiezen, is ook niet eenvoudig:
Rood?
[afbeelding]
Of zwart?
[afbeelding]
Ik neig voorlopig naar rood, maar zwart is ook wel bruut...![]()
Voordat geld wat je betaald voor een Grande 3d 1.4 T-Jet Sportquote:Op donderdag 27 september 2007 00:07 schreef benenjerryijs het volgende:
Mini Cooper geen optie?
De Sport-uitvoering komt niet in Gattuso-rood, alleen Wit, Medium Grijs, Elletrico Blauw, Zwart, Exotica Red of Oranjequote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Dualdude het volgende:
Ik zou voor de Guttuso Rood Mica gaan, of Rock 'n Roll blue als je wat minder sportief en wat meer stijlvol wilt
Ah okquote:Op donderdag 27 september 2007 09:13 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De Sport-uitvoering komt niet in Gattuso-rood, alleen Wit, Medium Grijs, Elletrico Blauw, Zwart, Exotica Red of Oranje
Goeie vraag, tijd voor een updatequote:Op maandag 3 december 2007 01:16 schreef sander89 het volgende:
Welke kleur is het geworden en staat die al voor je deur?
Ik kan met je meepraten. Ik had die Corsa ook als voorloper.... Die voorruit merkte ik in de zomer al op, zie mijn reactie eerder in dit topic. Ik kan je ook uit ervaring vertellen dat het genot van je nieuwe wagen straks des te groter is als je de Corsa bij de dealer achterlaat.quote:Op maandag 3 december 2007 19:51 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb die Corsa als voorloopbak.
- voorruit altijd beslagen. Duurt een eeuwigheid voordat het een beetje schoon is
en als je de blower weer uitzet dan beslaat ie weer
- bij inhalen van vrachtwagen op de snelweg ontstaat er een file achter je zodanig dat het op de radio komt. Je moet 'm haast terugschakelen naar de 3 als je nog enigszins wil versnellen :/
- A-stijl verhindert zicht naar linksvoren...
Een klotekar is het.
En scheur'ie al rond? Tevreden met de keuze?quote:Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Goeie vraag, tijd voor een update![]()
De Punto 1.4 T-Jet Sport in Exotica Red wordt afgeleverd in week 2 van 2008![]()
3 maanden levertijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |