M'n zusje is geen breezersletjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef ruud.nl het volgende:
En je hebt ook al geen Taksi meer en je zusje is een breezersletje.![]()
Ik woon in wassenaarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:11 schreef Devlinsect het volgende:
Dus je woont nog thuis, pakt een tosti ijzer en blijkt dat er nog een oude inzit?
Heb ik jou familie wel eens op TV gezien? Die serie met o.a. kachel Kees?
Ik maak 'm altijd schoon als ik 'm heb gebruikt, en berg 'm daarna ook weer netjes opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Maak hem de volgende keer dan ook schoon nadat je hem hebt gebruikt, smeerlap.
Vorige keer blijkbaar vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik maak 'm altijd schoon als ik 'm heb gebruikt, en berg 'm daarna ook weer netjes op
m'n zusje ís een tosti ijzerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef Rekkie het volgende:
En dan maak je een klacht over een Tosti Ijzer?
ik zou klagen over de vorige gebruiker
Brie tostiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef Leia het volgende:
Je hebt dan wel een tosti met schimmelkaas?
Ik moet niksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:24 schreef Angi het volgende:
Je moet je tosti bakken!
Nee, het was zo'n neger met een lul van een meter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Hallahan het volgende:
Werd je zusje net door haar mocro vriendje opgehaald de laatste keer dat ze een tosti maakte?
"Even wachten schatje, mijn tosti is bijna klaar!![]()
"Opschiten hoer, je moet vanmiddag nog even wat verdienen"![]()
Arme neger als hij het met zo'n kleintje moet doen... Geen respect van zijn matties...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:26 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Nee, het was zo'n neger met een lul van een meter.
van mij ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:27 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Arme neger als hij het met zo'n kleintje moet doen... Geen respect van zijn matties...
Oeh is dat lekker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef Hallahan het volgende:
Anders maak je eens een cream-pie voor/bij je zus, kan ze daar van smullen!
moet dat in de oven?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef Hallahan het volgende:
Anders maak je eens een cream-pie voor/bij je zus, kan ze daar van smullen!
dat brand aan.. je moet boter op de buitenkanten van de boterhammen smeren.. lekker veel.. de tosti wordt goudbruin en delicious!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef houtjes het volgende:
gewoon een tosti maken met een koekepan...geen boter erin!
En dan gewoon regelmatig draaien...heb ik net ook gedaan, heerlijk!
Dit dus doenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef houtjes het volgende:
gewoon een tosti maken met een koekepan...geen boter erin!
En dan gewoon regelmatig draaien...heb ik net ook gedaan, heerlijk!
Zeg je tegen je zusje dat ze patat met delletjes voor je moet halen. Of is je zusje het dominanst van jullie? Taksi, tosti ijzer ...quote:
Dan zet je die naderhand toch gewoon terug in de kast? Is blijkbaar toch een soort gewoonte daar, dat de vieze zooi weer in de kast wordt gezetquote:
kinderlokkersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef lokker het volgende:
[..]
Dan zet je die naderhand toch gewoon terug in de kast? Is blijkbaar toch een soort gewoonte daar, dat de vieze zooi weer in de kast wordt gezet![]()
Hmm, dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zeg je tegen je zusje dat ze patat met delletjes voor je moet halen. Of is je zusje het dominanst van jullie? Taksi, tosti ijzer ...
Nee, patat komt eraanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef lokker het volgende:
Maarre.. nog steeds geen tosti gehad dus?![]()
Wat nou weer?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef LENUS het volgende:
Smeerpijp ben jij
pics?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:13 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
Ik woon in wassenaar
Ik denk dat het mijn zusje was
Die zuipt ook al m'n taxi op
restecpquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:55 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
ja, tuurlijk.
Over 5 minuten is het er
Komt eraan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pics?
edit: van je zusje dus..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:04 schreef lokker het volgende:
Die mag mijn Taksi ook wel een keer op komen drinken
16quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar is heul niks mis mee. Hoe oud is ze?![]()
Mooie peiplippenquote:
ja, maak dan geen tostiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:48 schreef Badabingea het volgende:
mensen die tosti's in hun ijzer laten zitten
hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:49 schreef Badabingea het volgende:
Cola Vieux...
Lekker verloop hier trouwens, we beginnen bij beschimmelde tosti-ijzers en eindigen bij breezersletjes
Ze drinkt geen breezer en is geen slet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:58 schreef Badabingea het volgende:
[..]
ik kan het moeilijk ontkennen, niet?
Een koekenpan heet niet voor niks koekenpan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Tosties hoor je ook in een koekenpan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |