Taxi natuurlijkquote:
Incest ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef Pieter-Pen het volgende:
Klacht: kutzusje die mijn taxi opdrinkt en mij staat te begluren
jammer dat je jezelf nu al verspreekt... de woordgrap was wel aardigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
niet, taksi ownt! vooral de blauwe
Maar nu heb ik er dus geen meer
Je gaat hier toch niet vertellen dat je dat zelf doet hè?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
Je moet trouwens gewoon en labelwriter kopen en dan alles wat je koopt je naam op plakken.
* Pieter-Pen noteert.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
Je moet trouwens gewoon en labelwriter kopen en dan alles wat je koopt je naam op plakken.
als je nog tuis woont.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef covie het volgende:
he, zij gluurtquote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef B_BOY het volgende:
je moet nu gewoon naakt fotows van je zusje op fok plaatsen om haar trug te pwnen.
Tuurlijk wel, ik woon in een studentenhuis weet je wat me dat anders kostquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet vertellen dat je dat zelf doet hè?![]()
Ligt aan het zusje, pics!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef covie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat hij aangifte moet doen tegen zijn zusje![]()
smeerzakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef jpg97 het volgende:
En je zusje heeft je niet eens wakker gepijpt?
Wát een kutkind!
En dan ook nog stiekem je post aanpassen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:27 schreef jpg97 het volgende:
En je zusje heeft je niet eens wakker gepijpt?
Maar wel jouw Taksi (_! ) opdrinken?!?
Wát een kutkind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |