ik dacht vanochtend al hetzelfde inderdaad en ook Verida en Hidiho schijnen hun bedenkingen te krijgen zo te lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Copycat het volgende:
Dit moet een complot zijn om streamers (en meelezers zoals ik) van DGK te vervreemden. Niemand die een gezond verstand heeft, is geïnteresseerd in deze lege personen.
Missie geslaagd dan. Zelfs een die-hard streamer als ik hebben ze zover gekregen dat ik de streams heb uitgezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ik dacht vanochtend al hetzelfde inderdaad en ook Verida en Hidiho schijnen hun bedenkingen te krijgen zo te lezen![]()
Er moet wel iets van waarheid achter zitten.
Ga ook ff wat anders doen, dit is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Missie geslaagd dan. Zelfs een die-hard streamer als ik hebben ze zover gekregen dat ik de streams heb uitgezet.![]()
das de grasmaaier. Zet hem maar op mute, das beter voor jequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Wtf is Brian aan het doen, ik hoor wild, ongecontroleerd getokkel met een valse bromstem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |