quote:
Sorry, vandaag kwam het niet goed uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:35 schreef IHVK het volgende:
emel, yine gelmedin![]()
maar goed, was toch chaos vandaag![]()
Zet er de volgende keer dan een smiley bij ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht het woord sarcasme. Ik heb het gevonden, dankje.
Er ging wat mis en net op dat moment kwamen er teveel klanten en ging er iets van glas kapot enzo. Dus ja redelijk wat chaos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Sorry, vandaag kwam het niet goed uit![]()
Was het een chaos?
phew, goed dat ik er niet was dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er ging wat mis en net op dat moment kwamen er teveel klanten en ging er iets van glas kapot enzo. Dus ja redelijk wat chaos.![]()
Maar we hebben alles weer opgelost.![]()
Goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
phew, goed dat ik er niet was dus![]()
Alles goed met je?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Da.Rock het volgende:
vatana millete hayirli ugurlu olsun
[afbeelding]
flappie
Volgens mij is het een goede man en gaat het de komende jaren wel goed komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Da.Rock het volgende:
vatana millete hayirli ugurlu olsun
[afbeelding]
flappie
Mjah, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij is het een goede man en gaat het de komende jaren wel goed komen.
Wij gaan elkaar 's ochtends tegenkomenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goed.
Maar ik wil naar school. Over twee weken is het dus helemaal goed.
Wel jammer van elke dag 0700 opstaan, majah hoort erbij.![]()
Jij ook goed?![]()
Canimquote:
Slaap lekkerquote:
Vast wel, maar dan moet jij hoi zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar 's ochtends tegenkomenjij naar school, ik naar werk
zelfde metro misschien
![]()
met mij gaat ook goed!![]()
Doe ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan moet jij hoi zeggen.![]()
Ja dat zeg ik. Sharia Insha allah. Sanki MO'da Sharia var la.. allah allah ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Laat Turkije aub niet worden zoals 99% van het Midden-Oosten.
Pffff, en ondertussen leef je wel in bakermat van het Westen omdat de scholen hier zo goed zijn en de economische situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |