ach, dat zal wel zo'n geitenmelker zijn van school die net doet of ie van haar huisdieren houdt, die kan niet aan u tippen als alles uit de kast wordt gehaald..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb jij op het moment een aanbidder die irl om aandacht vraagt?![]()
Armequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar doe ik heul niets mee?![]()
Demins zoent met vrouwen om mannen te versieren!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt goede ervaringen begrijp ik? Vertel!![]()
Of nowlivequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme...
Ik ga vol.nl wel weer lastigvallen.
Niemand kan aan Ian tippenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, dat zal wel zo'n geitenmelker zijn van school die net doet of ie van haar huisdieren houdt, die kan niet aan u tippen als alles uit de kast wordt gehaald..
Dus ehm....ik bega een fout?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het scheelt dat je een "echte vriend" hebt die de BOB kan zijn want die Hitkrantmokkeltjes hebben nog geen rijbewijs![]()
Blijft me intrigeren... heb je dat helemaal doorgedacht? Knap! Klopt wel...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de meeste mannen geen bezwaar hebben tegen een triootje met 2 dames?
dat was mijn einddoel, dacht dat ik het listig aanpakteiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan ook geregeld, WJ is je BOB als je in H'wijk wilt gaan stappen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wil het nóú weten, niet jaren later! En ik ben echt onwetend, kom hier nooit en ben net terug van vakantie, lummel!![]()
Nee hoor, hoe kom je daar nou bij?? Jij?? Fouten maken?? Dat doe je toch nooit??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm....ik bega een fout?
Deze bewaar ik even.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:38 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Niemand kan aan Ian tippen.
In principe had je dat ook gedaan, als je new best friend 4 ever dan niet gelijk z'n superBOB lomp aan de kant geschoven hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat was mijn einddoel, dacht dat ik het listig aanpaktei
Valt vast wel te regelen... Wil wel is weten hoe snel iemand daar een ban krijgtquote:
Jouw hersencapaciteit is niet toereikend meen ik ergens gelezen te hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik vind het echt niets, het lijkt echt op werken. Ik zou het wel aardig vinden, als ze ook met elkaar bezig zouden zijn......, anders laat maar......
Ik heb 'm op VOL nog niet gebruikt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valt vast wel te regelen... Wil wel is weten hoe snel iemand daar een ban krijgt![]()
Ze kopieren daar ook alles van FOK! hèquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Loopt op VOL nou serieus dezelfde COS-vervuiling discussie!?
Euh...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm op VOL nog niet gebruikt.
Ik zal eensch op nowlive gaan kijken.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kopieren daar ook alles van FOK! hè
volgens mij is het ook no life . EU....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil ik voor het eerst in mijn leven op nowlive.nl kijken is de site offline.
Waarom!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
volgens mij is het ook no life . EU....![]()
Heb ik wel eens gelezen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt goede ervaringen begrijp ik? Vertel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |