Ik heb mijn best gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan me nog uit m'n lurkstage herinneren dat er wel iets van een romance in de lucht hing tussen hullie?
Met een vriendin zoenen voor de neus van een jongen die je leuk vind. Hoe vaak je dat wel niet ziet. Het werkt ook nog vaakquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Zal het een volgende keer terloops eens laten vallen.
nee joh, sloompie, ik spreek wartaal. ge zijt een plaatje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ben ik te oud om te PM'en?![]()
En welke kaper.![]()
Niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Met een vriendin zoenen voor de neus van een jongen die je leuk vind. Hoe vaak je dat wel niet ziet. Het werkt ook nog vaak.
Euh, even voor de duidelijkheid; ik doe dat dus niet.
Kijk, dat heb je nu met die internetmokkels. Ze maken je eerst het hoofd op hol, en als puntje bij paaltje komt dan trekken ze zich snel terug in hun veilighe huisje achter het pc-schermpje.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dat is dan ook geregeld, WJ is je BOB als je in H'wijk wilt gaan stappen![]()
Je realiseert je wel dat die postpubertjes dat roepen en dan gelijk demonstratief met een vriendinnetje gaan staan tongzoenen hè?!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Zal het een volgende keer terloops eens laten vallen.
Welke dame hebben we het over?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar soms loopt de irritatie hoog op en dan moet dat euit.![]()
En de vertoningen van die 'dame' blijven me irriteren. Wat een doos.
![]()
![]()
Dat dacht ik ook hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan me nog uit m'n lurkstage herinneren dat er wel iets van een romance in de lucht hing tussen hullie?
Tik dan zo iets van... Over domme mensen schrijf ik niet... Maar dit is gewoon bijna naar om te lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb je wel gelijk in, maar soms loopt de irritatie hoog op en dan moet dat euit.![]()
En de vertoningen van die 'dame' blijven me irriteren. Wat een doos.
![]()
![]()
Tjsa... jij schuift een superBOB zo ff aan de kant voor je "echte vriend" WJ... jouw keuzequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je nu met die internetmokkels. Ze maken je eerst het hoofd op hol, en als puntje bij paaltje komt dan trekken ze zich snel terug in hun veilighe huisje achter het pc-schermpje.![]()
Nou ja, je doet maar, je weet niet wat je mist! WJ en ik gaan het samen wel gezellig maken met die van de Hitkrant, lekker puh!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Man: Hey daar!![]()
Lithski: IK BEN BISEXUEEL!!!!!!![]()
![]()
![]()
Man:![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor. Maar hij wees me af, zelfs na de webcamsex
.
Dat is onzichtbaar gemaakt voor alles boven de 16quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan het forum-gedeelte niet vinden op hitkrant.nl
Ah, jij neukt dus ook graag droog?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor. Maar hij wees me af, zelfs na de webcamsex
.
haha, dat laatste..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... mannen onder elkaar, het is gvd echt erg hè![]()
Moesten jullie daar snel over PM'en of had je zo wel door dat je het gelijk voor hem op moest nemen?![]()
Godverdomme...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is onzichtbaar gemaakt voor alles boven de 16![]()
Je vergist je. Ik vind het echt niets, het lijkt echt op werken. Ik zou het wel aardig vinden, als ze ook met elkaar bezig zouden zijn......, anders laat maar......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de meeste mannen geen bezwaar hebben tegen een triootje met 2 dames?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb jij op het moment een aanbidder die irl om aandacht vraagt?![]()
Ik wil het nóú weten, niet jaren later! En ik ben echt onwetend, kom hier nooit en ben net terug van vakantie, lummel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat tussen ' dingetjes en jij hebt kwartjes genoeg.
Jij hebt goede ervaringen begrijp ik? Vertel!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Als je het in het juiste café doet kan je er nog succes mee hebben ook!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |