Waarom quote ik steeds als ik wil editten?quote:
Omdat je een domme n00b bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom quote ik steeds als ik wil editten?![]()
ja verdomme laatste keer dat ik ze ophad was ik 10 ofzo toen vond ik ze tyfesheetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef jovink het volgende:
fireballs jezus die dingen waren ook wel zo kankerheet he jem oets die met banaan hebben!
Whehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
Schrijf het in je dagboek. Daar heb je ook modrechten, trouwens.
quote:
quote:
quote:
Hier zijn ze o.a. bij de snackbar en de Primera te koop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef fathank het volgende:
Welke winkel was dat? Ik heb die dingen al in geen jaren meer gehad![]()
Tja, had je beter zelf uit kunnen kiezen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja verdomme laatste keer dat ik ze ophad was ik 10 ofzo toen vond ik ze tyfesheet
dus ik dacht
oh zal eigenlijk wel meevallen toen was alles natuurlijk veel erger
niet dus![]()
Zei mevrouw-ik-heb-m'n-middelbareschool-niet-afgerondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Elixabete het volgende:
Dat is snoep voor kleine kleuters en VMBO' ers
hehehquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
Schrijf het in je dagboek. Daar heb je ook modrechten, trouwens.
ik las geneukt met Fraubitchquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Dribbel_. Nog gen00bt met quicktime de laatste tijd?
quote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ik neem aan minstens 2x per week.
Godver ik word echt zo godvergeten moe van je hequote:
Nee ik heb dapper doorgezogenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Haha noob je bent er niet in gestikt ?
ownedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zei mevrouw-ik-heb-m'n-middelbareschool-niet-afgerond
Omdat ze bij de AH niet zoveel kreeg per uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:44 schreef Canisfire het volgende:
Waarom werkt je nicht trouwens bij de fop winkel
Nee hij vroeg of ik hem wou pijpenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef PretKroket het volgende:
[..]
hoe wist je dat het een nicht was, liet hij je in zn kont knijpen?![]()
Ben je vanavond nog aangerand ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee hij vroeg of ik hem wou pijpen
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je vanavond nog aangerand ?
Op het moment nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:51 schreef PretKroket het volgende:
damn, de diepgang
maareh
paal je nog die geyle chicka? [afbeelding]
Owquote:
Ten eerstequote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Godver ik word echt zo godvergeten moe van je he
Eerst zitten zeiken en weet ik het wat allemaal
daarna vind je het om god mag het weten welke rede nodig me toe te voegen op msn
ga je daar zitten slijmen en beetje leuk doen en aardig en dat het zo wel leuk is
als ik vervolgens duidelijk maak dat ik je maar een fuckingaar wijf vind ben je weer op je pik getrapt blok je me en ga je weer verder
serieus wat wil je nou bereiken
een stevige beurt en een knuffel heb je nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ten eerste
Ik heb geen pik.
ten tweede
Je bent niet geblokeerd hoor
Maar ik denk dat het andersom is.
*euro geeftquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef PretKroket het volgende:
[..]
een stevige beurt en een knuffel heb je nodig![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*euro geeft
kan je gelijk een bak verstand voor haar meenemen
Het enige wat jij moet inpakken is je tas en weer oprotten hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb nog kadopapier.
Kunnen wij het opsturen naar je
Als er auto's crashen in baskenland, dan zetten de basken de auto's gewoon langs de snelweg, ze worden niet weggesleept, ze staan daar gewoon, als waarschuwing.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:08 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik heb nog kadopapier.
Kunnen wij het opsturen naar je
Klopt die staan er een paar dagen op de vluchtstrook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:10 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Als er auto's crashen in baskenland, dan zetten de basken de auto's gewoon langs de snelweg, ze worden niet weggesleept, ze staan daar gewoon, als waarschuwing.
Tof he? Ik heb plakband.
Voor mijn tas heb ik geen kadopapier nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het enige wat jij moet inpakken is je tas en weer oprotten hier![]()
Tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Klopt die staan er een paar dagen op de vluchtstrook.
(als je dan wilt kan je ze strippen)
Ik heb nog wel postzegels.
Spaar je ook iq-punten bij de AH ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Voor mijn tas heb ik geen kadopapier nodig.
Geen idee nog.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Tof!
Maar wat gingen we ook al weer opsturen? Aangezien ik het vergeten ben, heb ik het vast niet in huis.
En toch ben je een hopeloos triest geval.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ten eerste
Ik heb geen pik.
ten tweede
Je bent niet geblokeerd hoor
Maar ik denk dat het andersom is.
Dan zal ik de laatste punten naar je opsturen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
"ik heb bijna een kaart vol voor je" was nog nét iets voorspelbaarder geweest natuurlijk
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef PretKroket het volgende:
[afbeelding]
niet zo bashen, stomme hond en Eternal sunshine of the spotless mind liefhebber!
Dat meisje uit baskenland klinkt best lief [afbeelding]
Dit zegt wel wat, trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toch ben je een hopeloos triest geval.
Ik ken genoeg mensen die niet sporen en toch lief klinken/overkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:23 schreef PretKroket het volgende:
[afbeelding]
niet zo bashen, stomme hond en Eternal sunshine of the spotless mind liefhebber!
Dat meisje uit baskenland klinkt best lief [afbeelding]
Que?quote:
We vinden kindertje met downsyndrome toch ook allemaal lief en schattigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die niet sporen en toch lief klinken/overkomen.
[..]
Que?
Iemand kennen via een forumquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die niet sporen en toch lief klinken/overkomen.
[..]
Que?
Ga maar slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:33 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Wordt dit het reltopic vannacht, of kan ik gewoon naar bed?
Wie heeft het hier over kennen via een forum?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Iemand kennen via een forum
Hoe triest![]()
Ik weet dan ook meer dan jullie.quote:
Mij een zorg dat jij mij triest vindquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over kennen via een forum?
En ik vind jouw hele houding hier op FOK! triester. Afgeven op alles en iedereen. Alles is pauper of sloeber.
[..]
Ik weet dan ook meer dan jullie.
Immer pretentieus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dan ook meer dan jullie.
Daar is niks pretentieus aan, hoor. It's a fact.quote:
pretentieus dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar is niks pretentieus aan, hoor. It's a fact.
Dat neem ik dan maar voor lief. Buup.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar is niks pretentieus aan, hoor. It's a fact.
Ik bedreig niksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
Ze kan "iemand kennen via een forum" triest vinden, ik vind iemand via het internet serieus bedreigen toch net iets triester.
Of voel jij je bedreigd door mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Elixabete is een triest geval. Period.
jou meningquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
En verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Elixabete is een triest geval. Period.
Heb je wat te vermelden over andere FOK!kers?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:47 schreef Bupatih het volgende:
SRSLY, doe wat aan je houding.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Of voel jij je bedreigd door mij
Kan best hoor, want ik ben nou eenmaal slimmer en knapper dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |