Waarom quote ik steeds als ik wil editten?quote:
Omdat je een domme n00b bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom quote ik steeds als ik wil editten?![]()
ja verdomme laatste keer dat ik ze ophad was ik 10 ofzo toen vond ik ze tyfesheetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef jovink het volgende:
fireballs jezus die dingen waren ook wel zo kankerheet he jem oets die met banaan hebben!
Whehehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
Schrijf het in je dagboek. Daar heb je ook modrechten, trouwens.
quote:
quote:
quote:
Hier zijn ze o.a. bij de snackbar en de Primera te koop.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef fathank het volgende:
Welke winkel was dat? Ik heb die dingen al in geen jaren meer gehad![]()
Tja, had je beter zelf uit kunnen kiezen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja verdomme laatste keer dat ik ze ophad was ik 10 ofzo toen vond ik ze tyfesheet
dus ik dacht
oh zal eigenlijk wel meevallen toen was alles natuurlijk veel erger
niet dus![]()
Zei mevrouw-ik-heb-m'n-middelbareschool-niet-afgerondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Elixabete het volgende:
Dat is snoep voor kleine kleuters en VMBO' ers
hehehquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
Schrijf het in je dagboek. Daar heb je ook modrechten, trouwens.
ik las geneukt met Fraubitchquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Dribbel_. Nog gen00bt met quicktime de laatste tijd?
quote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Ik neem aan minstens 2x per week.
Godver ik word echt zo godvergeten moe van je hequote:
Nee ik heb dapper doorgezogenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Haha noob je bent er niet in gestikt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |