Whehehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef qonmann het volgende:
om de wezens uit de ruimte een droog welkom te heten,want die zullen wel bezweet zijn....:)
Klopt. Het is ter ere van zijn sterfdag begonnen en daarna op die datum gebleven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef quo_ het volgende:
foute boel. (volgens wiki tenminste)
Douglas Noel Adams (Cambridge (Engeland), 11 maart 1952 - Santa Barbara (Californië), 11 mei 2001) was een Engelse schrijver van sciencefictionachtige boeken
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Noem drie programma's uit de kijkcijfer toptien van afgelopen week (t/m zondag 19 augustus).
multitalent heet ie nu overal , was me nog niet eerder opgevallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Maar er zit vast een programma over Jos Brink bij!!!
Journaal en Hart van Nederland zijn goed, voetbal niet specifiek genoeg aangezien Ajax-Slavia Praag ook in de toptien voorkomt. Voetbal op RTL is wel goed, staat zelfs bovenaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef qonmann het volgende:
Voetbal napraten op RTL
Niet zo raar doen, hij kon acteren, zingen, dansen en presenteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef qonmann het volgende:
multitalent heet ie nu overal , was me nog niet eerder opgevallen.
Heel goed !quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
krijt en tertiair
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
krijt en tertiair
jammer, die staat niet op uitzending gemist of de website van Villa om nog online te bekijken en zou ik graag nog eens zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo raar doen, hij kon acteren, zingen, dansen en presenteren.
Villa Felderhof stond er idd ook bij, Elizabeth, een aflevering met Jos Brink.
Ik wist niet dat hij schilderde.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:15 schreef ElizabethR het volgende:
jammer, die staat niet op uitzending gemist of de website van Villa om nog online te bekijken en zou ik graag nog eens zien.
Je vergeet trouwens preken, stervensbegeleiding, buddyschap, schilderen, schrijven
En nog heel goed ook!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij schilderde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |