Dit is gedurende de huidige reeks al minstens de derde keer dat jij er een vraag over steltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cobra +1![]()
Stand 963
Wickedangel 1
Cobra 1
Er was al eerder een vraag over Wuthering Heights, begrijp ik
Nee hoor, dit is de allereerste keer. Ik vind het namelijk een kutboekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is gedurende de huidige reeks al minstens de derde keer dat jij er een vraag over stelt
Nou, ik ga het niet nazoeken, maar je hebt een keer een plaatje van de film gepost en een keer een vraag gesteld over Kate Bush, wat de personen waren waar zij over zong in het nummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is de allereerste keer. Ik vind het namelijk een kutboek![]()
ach welnee vanavond geen filmsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef miss_sly het volgende:
Die had ik ook geweten, net als de eerste, maar nu was ik te druk
Dadelijk komen weer de vragen waar ik niets van weet
Echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik ga het niet nazoeken, maar je hebt een keer een plaatje van de film gepost en een keer een vraag gesteld over Kate Bush, wat de personen waren waar zij over zong in het nummer.
Ow, nou die vragen zijn in ieder geval in deze reeks voorbij gekomen en aangezien ik het ook een kutboek vind viel het me gewoon op. Sorryquote:
Sommigequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
ach welnee vanavond geen films
of weet je daar ook veel van ?
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, nou die vragen zijn in ieder geval in deze reeks voorbij gekomen en aangezien ik het ook een kutboek vind viel het me gewoon op. Sorry
Het liedje van Kate gaat nog wel, het boek en de filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt niet uitGrappig dat we 't allebei niks vinden!
Het liedje is prachtig. Het wordt eentonig, maar de admiraal weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
Het liedje van Kate gaat nog wel, het boek en de film![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:39 schreef quo_ het volgende:
shit. ik wist ´m maar kon er niet zo snel opkomen. en omdat het hier meestal supersnel gaat heb ik het maar opgezocht. pffff had tijd zat gehad om uit mijn geheugen op te diepen
Die Teller blokkeert bij jou de boelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Bij mij wel alleen kan ik er niet bij....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die Teller blokkeert bij jou de boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |