Ga ergens anders de anorexiahoer uithangenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
Al die calorieën...
True.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb net 5 frikandellen en 2 bier op.
De eerste normale dag na 4 nachtdiensten is altijd een beetje een rare.
ik raad een brengservice aan. ik weet nog wel ergens busje te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef De_Ananas het volgende:
Binnenkort gaat mijn kraam misschien uitbreiden![]()
Zeg! Ik wens geen anorexiahoer genoemd te worden!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga ergens anders de anorexiahoer uithangen![]()
Die joint onder de rechterhand ligt er in het eerste plaatje nog wel, maar bij het tweede plaatje is ie wegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:31 schreef classpc het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Joh plofkopquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Ik zie nergens Allure gespeld met frikandellen staan hoor.
Wat zijn dit nou weer voor grappen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Joh plofkop
Ik zei dat dat makkelijk kan! Ik ben niet zoooooo triest dat ik dat ook doe
Sorry zal het nooit meer doen (L)(K)(F)quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor grappen.
Wel, mijn zusquote:Op maandag 19 november 2007 14:47 schreef Branieschopper het volgende:
heb jij connecties daar?
nee..
Slotje!
lollerpwnage.. hoe ga je het dan vervolgens aanpakken?quote:
ik heb weer enorme honger , zie ik deze dingenquote:
Maar ik ben ook goed, in slotjes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef Schatgraver het volgende:
Verdomme!
Die Ananas kan wel frituren zeg_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |