Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef beverton het volgende:
jaja lieve kijkbuiskindertjes, ik ben ontslagen bij de gamma net 2 weken voor mijn contract als vakantiewerker afliep.. de reden: mijn motivatie bleek slecht te zijn![]()
![]()
dus eigelijk ben ik alleen ontslagen omdat mn chef me opbelde en vroeg hoe het met me ging, waarop ik zei dat het slecht ging, ik had eigelijk wel zin in school
![]()
deze semi-grap kon een van mn bedrijfsleiders wel waarderen maar de andere vond het een toppunt van kut motivatie
.
Jij bent zeker allang blij dat je nu meer warcraft kan spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef beverton het volgende:
wat nou ben 16 ofzo lol ik vond het wel een dikke ownage![]()
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Jij bent zeker allang blij dat je nu meer warcraft kan spelen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef Apfel. het volgende:
sukkel, zoek eens echt werk. ZO help je de maatschappij naar de klote!!!!!!!
Hoeft nietquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef beverton het volgende:
[..]
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het wel
die moest ik inleveren, niet eens een aandenken aan die klote 3 maanden bij de gamma....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef SpecialK het volgende:
Had jij ook zo'n gamma-hawaii shirtje aan?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef beverton het volgende:
[..]
pff met zo'n kut opmerking mag jij wel even je vriendin, die geile lvl 32 sorceress gaan verwennen, anders doe ik het wel
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Apfel. het volgende:
Welke afdeling stond je trouwens?
hahahahquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef beverton het volgende:
[..]
die moest ik inleveren, niet eens een aandenken aan die klote 3 maanden bij de gamma....
ik vroeg aan de leiding of ik zo'n shirtje mocht hebben als aandenken. zegt hij:![]()
![]()
ik hou jou salaris toch ook niet als aandenken
![]()
![]()
![]()
ghhehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
[afbeelding]
vier bier voor de houtzagerij!!
te erg zijn diequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef SpecialK het volgende:
Had jij ook zo'n gamma-hawaii shirtje aan?
LOL... jij denkt dat ik het erg vindquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
heilige makareel
had je maar beter je best moeten doen
Ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef beverton het volgende:
jaja lieve kijkbuiskindertjes, ik ben ontslagen bij de gamma net 2 weken voor mijn contract als vakantiewerker afliep.. de reden: mijn motivatie bleek slecht te zijn![]()
![]()
dus eigelijk ben ik alleen ontslagen omdat mn chef me opbelde en vroeg hoe het met me ging, waarop ik zei dat het slecht ging, ik had eigelijk wel zin in school
![]()
deze semi-grap kon een van mn bedrijfsleiders wel waarderen maar de andere vond het een toppunt van kut motivatie
.
deze wel,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef beverton het volgende:
[..]
die moest ik inleveren, niet eens een aandenken aan die klote 3 maanden bij de gamma....
ik vroeg aan de leiding of ik zo'n shirtje mocht hebben als aandenken. zegt hij:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat nou, zie ik eruit als een jumpstyle-marrokaan ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef Snien het volgende:
En nu je centjes weer uitgeven aan West en energydrink![]()
Stoer hoor. Doen alsof t je niks uitmaakt dat je bent ontslagen, maar ondertussen stiekem huilen achter je pc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef beverton het volgende:
[..]
LOL... jij denkt dat ik het erg vind![]()
![]()
... jij werkt zeker nog steeds als pompbediende, er werken mensen bij die kalote gamma voor meer dan 7 jaar... en die mensen zijn pas paupers.. dit vakantie baantje was meer om mn bankrekening even een duwtje in de rug te geven, alhoewel dat niet echt lukt met dat kut salaris...
je hebt wel humor tsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
wat nou, zie ik eruit als een jumpstyle-marrokaan ofzo?![]()
neen, ik koop morgen nog een fles cognac voor mn opa, en de rest hmmm van de rest koop ik gewoon die sportwagen die ik altijd al wou hebben
( in het klein dan he )
Je komt wel op me over als een boyo ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
neen, ik koop morgen nog een fles cognac voor mn opa, en de rest hmmm van de rest koop ik gewoon die sportwagen die ik altijd al wou hebben
( in het klein dan he )
wat ben jij nou weer voor een josti... jij bent duidelijk zo'n vwo-er die tot zn 25 bij de gamma blijft werken, omdat hij anders zn aanbetaling voor zijn nieuwe brommer niet kan betalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Trots dat je ontslagen bentje kan wel merken dat je 16 bent ja
vmbo erbij?
een wow-abbonement wordt stilzwijgend verlengt, of je moet met paycards betalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Stoer hoor. Doen alsof t je niks uitmaakt dat je bent ontslagen, maar ondertussen stiekem huilen achter je pc.
Of huil je omdat je WoW abonnement is afgelopen?
lame -.-''quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Snien het volgende:
[..]
Doen marokanen aan jumpstyle?
Maar goed, je komt wel op me over als een boyo ja.
verkapt dis-hier-alle-opleidingen-die-hoger-zijn-dan-vmbo-niveau-2-topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef beverton het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor een josti... jij bent duidelijk zo'n vwo-er die tot zn 25 bij de gamma blijft werken, omdat hij anders zn aanbetaling voor zijn nieuwe brommer niet kan betalen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
( in het klein dan he )
/carequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
een wow-abbonement wordt stilzwijgend verlengt, of je moet met paycards betalen.![]()
3 maanden clean
Stoer hoor, iemand proberen af te zeiken. Is jouw WoW abbonement soms verlopen en daar baal je van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Stoer hoor. Doen alsof t je niks uitmaakt dat je bent ontslagen, maar ondertussen stiekem huilen achter je pc.
Is het nu geen bedtijd mijn jong?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef beverton het volgende:
maar wurm, kan je niet even mn WoW membership voor me voorschieten, ik moet wel contact houden met mijn online-buddy's :
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stoer hoor, iemand proberen af te zeiken. Is jouw WoW abbonement soms verlopen en daar baal je van?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef beverton het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ze vroeg hoe het met mij ging, ik zeg slecht. zij zegt waarom dan? ik zeg: ik heb eigelijk zin in school.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef appelsjap het volgende:
wie gaat de grap nou uitleggen?
''ontslagen omdat mn chef me opbelde en vroeg hoe het met me ging, waarop ik zei dat het slecht ging, ik had eigelijk wel zin in school''
??
ze belde je om te komen werken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef beverton het volgende:
[..]
ze vroeg hoe het met mij ging, ik zeg slecht. zij zegt waarom dan? ik zeg: ik heb eigelijk zin in school.
( je begrijpt zeker wel dat tegenwoordig niemand staat te springen om naar school te gaan. )
dus zei was van: owhlame.
en ik was van:![]()
![]()
* gniffel*
dus je doet idd vmbo oid want ik ga wél met plezier naar school, doe dan ook een leuke studiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef beverton het volgende:
[..]
ze vroeg hoe het met mij ging, ik zeg slecht. zij zegt waarom dan? ik zeg: ik heb eigelijk zin in school.
( je begrijpt zeker wel dat tegenwoordig niemand staat te springen om naar school te gaan. )
![]()
* gniffel*
piemel, hihihihiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef beverton het volgende:
[..]
![]()
* gniffel*
ik ga graag naar school, en als ik denk van poeh he, school is kut dan denk ik maar zo: pfff lollers ik ga duidelijk niet de rest van mn leven bij de gamma werken, of een van die andere toko's zoals alber hein ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dus je doet idd vmbo oid want ik ga wél met plezier naar school, doe dan ook een leuke studie
Arrogant mannetje ben jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ga graag naar school, en als ik denk van poeh he, school is kut dan denk ik maar zo: pfff lollers ik ga duidelijk niet de rest van mn leven bij de gamma werken, of een van die andere toko's zoals alber hein ofzo
ga RTL 8 kijken, misschien dat je dan wat handige huishoud-tips krijgt, ipv dat je je kostbare schoonmaak tijd op fok! verspild.quote:
Want met jouw opleiding kan je directeur bij de Rabobank worden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef beverton het volgende:
[..]
ik ga graag naar school, en als ik denk van poeh he, school is kut dan denk ik maar zo: pfff lollers ik ga duidelijk niet de rest van mn leven bij de gamma werken, of een van die andere toko's zoals alber hein ofzo
TS is dit je broertje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Verkleeddoos het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, meesterlijk.
laat die nerds op dit forum die hier niet om kunnen lachen. En mensen die grapjes maken over WoW zijn zelf meestal puisterige taurens die niks anders doen dan rukken op een pak avico frietjes
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef beverton het volgende:
[..]
ga RTL 8 kijken, misschien dat je dan wat handige huishoud-tips krijgt, ipv dat je je kostbare schoonmaak tijd op fok! verspild.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:02 schreef Apfel. het volgende:
TS ga je nu solliciteren bij de appie heijn ?
wat doe je met je verdiende geld dan? Stiekem sigaretten kopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:04 schreef beverton het volgende:
[..]_!.. nee nu ga ik ik met een blij gezicht naar school.
zoals wurm al zei: daar moet ik mn WoW account van financieren, zodat we samen lekker quests kunnen completen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Apfel. het volgende:
[..]
wat doe je met je verdiende geld dan? Stiekem sigaretten kopen?
jij bent echt fucking triestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef beverton het volgende:
[..]
zoals wurm al zei: daar moet ik mn WoW account van financieren, zodat we samen lekker quests kunnen completen.
wat een mofo ben jij toch ook he, lame BS'erquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Apfel. het volgende:
[..]
jij bent echt fucking triest
Niet zozeer omdat je t spel speelt, maar dat je ook al die termen gewoon gebruikt
![]()
Hehe denk dat jij de enige bent die fucking triest isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Apfel. het volgende:
[..]
jij bent echt fucking triest
Niet zozeer omdat je t spel speelt, maar dat je ook al die termen gewoon gebruikt
![]()
je heb gelijk,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Vampz het volgende:
[..]
Hehe denk dat jij de enige bent die fucking triest is![]()
domme mensen die zichzelf voor lul zetten op Fok!![]()
WoW is egt geen kut aan...khep die demo gedownload en het enige wat je doet is questen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Bij Gamma Oost hier in GR, hebben ze heel leuke meisjes in die shirtjesquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:01 schreef godigita het volgende:
wat een topic dit zeg. ga eens terug de cheche in ts.
pwnd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef beverton het volgende:
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |