Ja ik kreeg ook een keer een bottlequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik kreeg de hele tijd gewoon flesjes in Spanje
Lollerlet suckt daarin ook behoorlijk jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:57 schreef Tiemie het volgende:
In lloret vorig jaar ook gehad ja. Enige waar je fatsoenlijke glazen bier kon halen was in nederlandse kroegjes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Henno het volgende:
Voor lekker bier moet je naar België. Ik ga toch ook geen vlees halen bij de groenteboer?
Bierbrouwen, friet bakken en mayonaise maken ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Edie86 het volgende:
[..]
BelgenBelgen zijn alleen goed in........................... uhm..
frietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Bierbrouwen, friet bakken en mayonaise maken ja!![]()
Waarom zou hij naar belgie moeten gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn patat bestellen in België dan, en laat je hartelijk uitlachen.![]()
even aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Henno het volgende:
Voor lekker bier moet je naar België Duitsland. Ik ga toch ook geen vlees halen bij de groenteboer?
Vanwege de kwaliteit van de frietjes daar natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar belgie moeten gaan
friet
patat![]()
we wonen in niet in belgiëquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn patat bestellen in België dan, en laat je hartelijk uitlachen.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zet jezelf behoorlijk voor schut met deze opmerking trouwens, zelf niet-bierdrinkers weten dat Belgische biertjes vaak erg lekker zijn.![]()
Daarom haal ik ook altijd saurkraut bij de supermarkt want als je in Duitsland naar zuurkool vraagt kijken ze je nogal vreemd aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En in Duitsland haal je zeker ook zuurkool ipv sauerkraut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daarom haal ik ook altijd saurkraut bij de supermarkt want als je in Duitsland naar zuurkool vraagt kijken ze je nogal vreemd aan.
Waar woon je drol? Nederland toch?
Waarom zou ik in België wegen moeten gaan maken? Erg snugger ben je niet hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Jij bent de lolligste zeker? Ga eerst maar eens die wegen maken
![]()
zomg hoe dom kun je zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En in Duitsland haal je zeker ook zuurkool ipv sauerkraut?![]()
Wat ben jij voor een pisnicht? Geen vrienden die meewillen met je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Seneca het volgende:
Sowieso, discotheken
- Eerst betaal je om binnen te mogen komen.
- Vervolgens betaal je om je jas op te mogen hangen
- Daarna betaal je om wat te mogen drinken
- Even later betaal je om datzelfde drinken weer uit te mogen pissen
- Als je een beetje vervelende deurwaarder hebt, betaal je ook nog eens om naar buiten te mogen.
Mensen die zomg typen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg hoe dom kun je zijn [afbeelding]_!
beter dan mensen die zomg zeggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mensen die zomg typen.![]()
Kut, nu deed ik het zelf ook.![]()
Nee, want ik doe geen boodschappen in Duitsland. Net zoals ik geen snacks haal in België.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En in Duitsland haal je zeker ook zuurkool ipv sauerkraut?![]()
Goed voor jou!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, want ik doe geen boodschappen in Duitsland. Net zoals ik geen snacks haal in België.
Daarom haal ik mijn patat hier
Oh, neuh, maar ik ben meer een kroeg typequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een pisnicht? Geen vrienden die meewillen met je?![]()
deurwaarder.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Seneca het volgende:
Sowieso, discotheken
- Als je een beetje vervelende deurwaarder hebt, betaal je ook nog eens om naar buiten te mogen.
Op een gegeven moment ben je telkens dezelfde liedjes wel zat hoor. Voor de afwisseling is een goede club wel leuk hoor. Dus geen Snollywood achtige vestigingen, maar meer het off_corso/Maassilo idee. Met goede muziek natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:31 schreef Seneca het volgende:
Sowieso, discotheken
HUNquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef l3laster het volgende:
nog erger.. barmedewerkers die als HUN iets verkeerds begrepen hebben biertje tappen en vervolgens weggooien als het cola moest zijn
Maasilo en goeie muziekquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je telkens dezelfde liedjes wel zat hoor. Voor de afwisseling is een goede club wel leuk hoor. Dus geen Snollywood achtige vestigingen, maar meer het off_corso/Maassilo idee. Met goede muziek natuurlijk
O ja: deurwaarder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |