Ja ik kreeg ook een keer een bottlequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik kreeg de hele tijd gewoon flesjes in Spanje
Lollerlet suckt daarin ook behoorlijk jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:57 schreef Tiemie het volgende:
In lloret vorig jaar ook gehad ja. Enige waar je fatsoenlijke glazen bier kon halen was in nederlandse kroegjes.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Henno het volgende:
Voor lekker bier moet je naar België. Ik ga toch ook geen vlees halen bij de groenteboer?
Bierbrouwen, friet bakken en mayonaise maken ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Edie86 het volgende:
[..]
BelgenBelgen zijn alleen goed in........................... uhm..
frietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Bierbrouwen, friet bakken en mayonaise maken ja!![]()
Waarom zou hij naar belgie moeten gaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn patat bestellen in België dan, en laat je hartelijk uitlachen.![]()
even aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Henno het volgende:
Voor lekker bier moet je naar België Duitsland. Ik ga toch ook geen vlees halen bij de groenteboer?
Vanwege de kwaliteit van de frietjes daar natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar belgie moeten gaan
friet
patat![]()
we wonen in niet in belgiëquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn patat bestellen in België dan, en laat je hartelijk uitlachen.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zet jezelf behoorlijk voor schut met deze opmerking trouwens, zelf niet-bierdrinkers weten dat Belgische biertjes vaak erg lekker zijn.![]()
Daarom haal ik ook altijd saurkraut bij de supermarkt want als je in Duitsland naar zuurkool vraagt kijken ze je nogal vreemd aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En in Duitsland haal je zeker ook zuurkool ipv sauerkraut?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daarom haal ik ook altijd saurkraut bij de supermarkt want als je in Duitsland naar zuurkool vraagt kijken ze je nogal vreemd aan.
Waar woon je drol? Nederland toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |