I agree.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef VoreG het volgende:
Ik snap niet dat mensen de goal van Luigi Bruins noemen, dat is een gigantische blunder van Grandel, de bal komt namelijk recht op hem af.
Nee gekkerd, nu gaat het al primaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Stop er maar mee Ray, de animo is ver te zoeken.
Goed klaargelegd met de voet, net op tijd uitgehaald en strak in het hoekje. De doelpunten deze speelronde vind ik wat betreft de schoonheid tegenvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:03 schreef Rumille het volgende:
Wat is er eigenlijk zo mooi aan die van Affelay?
Ja, denk dat ik de 112 doelpunten aanvul met playoff-doelpunten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Rumille het volgende:
Tellen de doelpunten in de play-offs trouwens niet mee?
Bekerrondes kan je ook meenemen. Kom je misschien wel tot 128 doelpunten.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:26 schreef RayMania het volgende:
Ja, denk dat ik de 112 doelpunten aanvul met playoff-doelpunten.
128 is een mooi getal voor een knockout-systeem, maar dat is niet haalbaar. Wat tekort komt wordt dan een bye in de eerste ronde.
Zal in de laatste post wel een linkje naar het nieuwe topic maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, dan moet ik dus iedere week even opnieuw naar het topic zoeken. Dan weet ik dat
We worden hier wel op onze wenken bediend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal in de laatste post wel een linkje naar het nieuwe topic maken.
Uitslag komt eraan trouwens.
Gillquote:
Tot nu toe ben ik dik tevreden. Elke week op deze manier teken ik nu al voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gill![]()
Ziet er mooi uit RayMania![]()
Ik wacht ook rustig af. Heb ik vannacht tijdens mn werk wat te doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef RayMania het volgende:
Nog niet stemmen hoor, komt een apart topic als ik alle filmpjes heb.
Poeh hee, klasse hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef RayMania het volgende:
Uurtje bij elkaar ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |