Aiyyo!! De hond, ontmoet ik hoeren, afzonderlijke hoeren Straathoeren, snee, de Cacao Puft zoete hoeren (WAT)? Maak aan u wanna voedsel hoeren, maar niet mij niggaz voedsel van de plaat u allen willen maar niet D (UHH) ik neuk met deze schoffels van een afstand Het moment dat zij
beginnen gevoelens ik te vangen begin naar stealin zij om dan ik te schijten zijn uit net zoals een dief in de nacht ik zink mijn tanden om in U thinkin leven te bijten, ik ben thinkin meer zoals - whassup vanavond? Kom op ma, u weet dat ik een vrouw kreeg en zelfs al die poes strak ik
niet de jeapordize mijn leven (aight) van gon ben? Zo dat wat het is die u van een nigga wil? (WAT)? Ik gaf u, gaf u mij - HOER, ik brandde u, u brandde mij () Nothin meer, nothin kleiner, maar u aan mijn deur willin te bekennen dat het het best is dat u ooit Goeder testte dan alle
rusten, ik ben alsof, "de Aight vriendin, macht op ik gaf u, wat u mij gaf Uitjouw, een noot ()"
Er was Brenda, Latisha, Linda, Felicia (Ok) Dageraad, Leshaun, Ines en Alicia (ooh) Teresa, Monica, Sharron, Nicki (eh-huh) Lisa, Veronica, Karen, Vicky (vervloek) Koekjes, goed ik ontmoette haar in een ijsje salon (aight)? Tonya, Diane, Lori en Carla (Ok)
Jachthaven (uhh) Selena (uhh) Katrina (uhh) Sabrina (uhh) ongeveer drie de (WAT) van Kim? Latoya en Tina (WHOO)! Shelley, Bridget, Cavi, Rasheeda (eh-huh) Kelly, Nicole, Engel, Juanita (vervloek)! Stacy, Tracie, Rohna en Ronda (WAT)? Donna, Ulanda (WAT)? Tawana
en Wanda (WAT)? Werd iedereen tamelijk behandeld, maar nog en nog steeds hoeren zijn op sommige andere drollen nu dat ik fuckin verstand Dru Heuvel ben, Maar houden hem Reaal (WAT) bij? Wat neukt het u wil van een nigga? () Wat het u neukt, wil van een nigga? ()
Wat willen deze hoeren van een nigga? Wat u wil.. (Wat u wil) Wat deze hoeren van een nigga willen? Wil echt.. Wat willen deze hoeren van een nigga? Ik ben keepin u op op het Bling bling'n,
op dat juwelen meisje ik kocht het geweest Wat deze hoeren van een nigga willen? Aiyyo, vertel mij wat u van mij Baby wil, vertel mij wat u van mij wil! (Zo dat wat u wil)?
Aiyyo, ik denk aan wanneer een nigga te JA) heeft niet moeten en een nigga vertelde een grap en de hoeren hebben Zie nu ik doe aan de wiskunde, ik ziet niet gelachen of u dit en dit en dit naar
sommige katten, dat kreeg van nigga de de drol (aight)? En dat is alle zij fuckin met, maar ziet deze hoeren niet weten Of deze hoeren de t van ain voor Reaal, deze hoeren niet gaan Klop op deur,
geen vertoning, ik ben slaap tryin om verstand de best vriend van yo te kruipen, zet hem in, opgraving diep
Nou?