Kut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:14 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Dát en die spaghettie is het enigste waar ik niet zo dol op ben...
lui varken, anderen laten koken en nog zeiken ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu na het werk dus echt ff geen zin in hé![]()
Het ligt al in de prullenbak hoor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:19 schreef Losha het volgende:
[..]
lui varken, anderen laten koken en nog zeiken ook
ondankbaar varken dan, doet je moeder zo veel moeite voor je ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Het ligt al in de prullenbak hoor...![]()
welkom in de wereld van een volwassenequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Daarvoor dus ook o.a. aan het sparen door die vele uurtjes te draaien... Ik bedoel, je komt thuis je kan even op de PC, tv kijken, douchen en het is alweer tijd om te slapen wil je iets minder dan een halve dag gapen op je werk![]()
Goed eten is belangrijk![]()
Nou mn ouders hebben ook van die spaghettie gegeten hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef Losha het volgende:
[..]
ondankbaar varken dan, doet je moeder zo veel moeite voor je ....
[..]
welkom in de wereld van een volwassene![]()
wen er maar aan
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:30 schreef Mitunga het volgende:
Ik heb medelijden met je ouders.
Ga op jezelf wonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskom![]()
Wees blij dat je uberhaupt eten hebt, egoïst. Kindertjes in Afrika hebben geen eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Edie86 het volgende:
Je kent het wel??
Van fucking 7 uur 't werk (om 5 uur opstaan!) tot HALF 8, iedere dagdan kom je thuis, is er behalve flink kut weer ook nog een slecht avondeten
![]()
Plakkerige spaghettie...![]()
En nee, ik heb geen zin om nog naar de frituur ofzo te gaan nu![]()
Ga jij eens gauw op jezelf wonen uitvreter !!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:04 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ooo jawel... Mn moeder hoefde vandaag niet zoveel te doen, dus ik verwacht een uitgebreid avondeten als ik thuiskom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |